به گزارش پارس نیوز، و به نقل از  گازتا دلو اسپورت زلاتان ابراهیموویچ مهاجم گلزن تیم لس آنجلس گلکسی ممکن است به مدت شش ماه تا ماه ژوئن به طور قرضی به میلان بپیوندد. 

عملکرد فوق العاده زلاتان ابراهیموویچ در لیگ MLS و به ثمر رساندن گل‌های فراوان برای تیمش باعث شد تا بازگشت او به آث میلان دوباره مطرح شود.

پیشتر اسکای اسپورتس گزارش داده بود مذاکرات مینو رایولا، مدیر برنامه زلاتان با لئوناردو ثمربخش بوده و تقریبا مشکل خاصی برای حضور دوباره این ستاره سوئدی در سن سیرو وجود ندارد.

مهاجم کهمه کار سوئدی روز جمعه تأیید کرد که بر کسی پوشیده نبود که میلان خواستار بازگشت اوست و او هم می‌خواهد با لبخند پاسخ آن‌ها را بدهد گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه لس آنجلسی حاضر نیست به این زودی او را بفروشد، اما در جریان مذاکره با میلانی‌ها بر سر مدت قرارداد ممکن است منجر به راه حلی شود که برای همه مناسب باشد.

راه حل برای ایبرا این است که او در طول تعطیلات چند ماهه MLS از ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۹ به میلان ملحق شود در آن مقطع، بسته به وضعیت مالی روسنری‌ها و لیگ قهرمانان، عملکرد این مهاجم ۳۷ ساله و سطح آمادگی جسمانی، هر سه طرف می‌توانند بنشینند و ببینند بعد چه باید بکنند.

به نظر می‌رسد ابراهیموویچ شرایط شخصی را برای امضای یک قرارداد شش ماهه به ارزش ۲.۲ میلیون یورو داشته باشد، بنابراین اگر این قرارداد قرضی باشد، میلان تنها این مبلغ را پرداخت خواهد کرد این مسئله بی شباهت به انتقال دیوید بکام از گلکسی به منچستریونایتد نیست.

گفتنی است، زلاتان که در اوایل دهه جدید میلادی ۲ فصل برای میلان بازی کرد، باعث شد آن‌ها در سال ۲۰۱۱ فاتح اسکودتو شوند. زلاتان مجموعا ۵۶ گل در ۸۵ بازی برای میلان به ثمر رساند و در تابستان سال ۲۰۱۲ به پاریس سن ژرمن انتقال یافت.