به گزارش پارس نیوز، و به گزارش روزنامه سان میک مک کارتی روز گذشته (جمعه) پس از گفتگو با سران اتحادیه فوتبال ایرلند در لندن با آن‌ها به توافق رسید و قرار است روز یکشنبه بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی جمهوری ایرلند معرفی شود مبلغ قرارداد مک کارتی یک میلیون پوند در سال عنوان شده است.

به این ترتیب ماجرای ابراز علاقه کارلوس کی روش  سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان برای هدایت ایرلند بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید پیش از این رسانه‌های ایرلندی حضور کی روش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و همچنین خودداری ایرلند از پرداخت دستمزد ۱.۹ یورویی به کی روش را دو مانع اصلی بر سر راه این مربی پرتغالی عنوان کرده بودند.

رابی کین بازیکن سابق ایرلند نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی مک کارتی ۵۹ ساله خواهد بود.رقیب اصلی این مربی کهنه کار استفن کنی بود که سران FAI امیدوار هستند بتوانند او را برای در دست گرفتن هدایت تیم زیر ۲۱ ساله‌ها متقاعد کنند بر اساس توافق نمایندگان مک کارتی و اتحادیه فوتبال ایرلند، وظیفه اصلی او هدایت این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ است و این اتحادیه گزینه تمدید این قرارداد برای جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز لحاظ کرده است.

تری کانر و رابی کین برترین گلزن ایرلند دو دستیار مک کارتی خواهند بود گفتنی است، مارتین اونیل سرمربی سابق ایرلند که قراردادی به ارزش ۱.۹ میلیون یورو در سال داشت، به دلیل کسب نتایج ضعیف روز سه شنبه از کار برکنار شد. تیم او در ۱۱ مسابقه اخیر فقط یک پیروزی کسب کرده بود.