به گزارش پارس نیوز، بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن تیم‌ها، مسئولان باشگاه استقلال که در این مراسم حاضر بودند به این قرعه‌کشی اعتراض کردند. آنها به این موضوع اعتراض داشتند که چرا در گروه  C که استقلال در آن حضور دارد هیچ تیمی از پلی‌آف در این گروه نیست و همه تیم‌ها از حالا مشخص شده‌اند اما در بقیه گروه‌ها یک تیم از پلی آف حضور دارد.

در همین رابطه خبرنگار اعزامی از مالزی، به سراغ شین مسئول چینی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا رفت که او درباره اعتراض باشگاه استقلال گفت:ما قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا را کاملا طبق قانون انجام دادیم و وضعیتی که استقلال به آن اعتراض دارد در شرق آسیا هم دقیقا وجود دارد و در گروه G همه تیم‌ها مشخص هستند و تیمی از پلی‌آف به این گروه نمی‌آید. ما در این برنامه قرعه‌کشی هیچ تغییری انجام ندادیم و طبق برنامه‌ای که از قبل مشخص شده بود این مراسم برگزار شد. در شرق آسیا هم یک گروه بدون پلی‌آف و یک گروه با ۲ پلی آف وجود دارد و این موضوع از قبل مشخص شده بود. اگر قرار بود یک تیم از قطر یا عربستان را در گروه دیگری قرار می‌دادیم آن وقت در آن گروه‌ها دو تیم از این کشورها حضور داشتند که در این شرایط نمی‌شد این کار را انجام داد.

شین همچنین درباره شایعه مشخص شدن تیم‌های قهرمانان و نائب قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا از قبل ادامه داد: اصلا چنین مساله‌ای صحت ندارد. هیچ چیزی تا قبل از قرعه‌کشی مشخص نبود و همه چیز در زمان قرعه‌کشی مشخص شد. ما به چارچوب قرعه‌کشی کاملا پایبند بودیم و همان را انجام دادیم.