به گزارش پارس نیوز، اولین نیاز پرسپولیس برای نیم فصل دوم بعد از مصدومیت محمد انصاری مدافع این تیم، یک مدافع چپ است. با مصدومیت انصاری پرسپولیسی‌ها فقط شایان مصلح را به عنوان یک مدافع چپ تخصصی در اختیار دارند و سرمربی این تیم به دنبال مدافع چپی است که بتواند در ترکیب این تیم فیکس بازی کند.

 

پرسپولیسی‌ها علاوه بر مدافع چپ به دنبال جذب یک مدافع میانی هم هستند. با مصدومیت انصاری پرسپولیسی‌ها دیگر گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در مواقع ضروری ندارند و برانکو به دنبال این است که اگر در بازی‌ای این دو مدافع با تجربه‌ی خود را در اختیار نداشت، جایگزین‌های مناسب برای آن‌ها در نیم فصل دوم داشته باشد.

 

سرخپوشان پایتخت برای تقویت خط حمله‌ی خود یک مهاجم بلند زن جذب خواهند کرد. مهاجمی که روی هوا عملکرد خوبی داشته باشد و برای حضور در ترکیب پرسپولیس با گادوین منشا و علی علیپور رقابت کند.

 

در هفته‌های گذشته سرمربی سرخپوشان پایتخت به صراحت گفته است که در صورتی که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش آن‌ها پیشنهاد اروپایی‌ای داشته باشد که باعث پیشرفت او شود و برای باشگاه هم درآمدزایی داشته باشد، جلوی پیشرفت او را نخواهد گرفت. در صورتی که بیرانوند با پیشنهاد خوبی رو به رو شود و این باشگاه را ترک کند، رشید مظاهری گزینه پرسپولیسی‌ها برای حضور در این تیم در نیم فصل دوم است.

 

البته باید به این موضوع اشاره کرد که در نیم فصل دوم و با آمدن مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شیری به باشگاه پرسپولیس، همچنان لیست این تیم یک جای خالی دارد و این امکان وجود دارد که پرسپولیسی‌ها نام محمد انصاری و حسین ماهینی که مصدوم شده‌ و بازی در رقابت‌های این فصل را از دست داده‌اند را از لیست خود خارج کنند تا بتوانند بازیکنان جدید را به لیست خود برای ادامه حضور در لیگ برتر اضافه کنند.