به گزارش پارس نیوز، تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در جام جهانی 2018 روسیه، باید 8 میلیون یورو از فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) دریافت کند و این مبلغ برای حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال بود و اگر هر تیمی به مراحل حذفی صعود می کرد، پاداش های بیشتری را می گرفت اما شاگردان کی روش با کسب 4 امتیاز در گروه B در رده سوم قرار گرفتند و از گردونه مسابقات حذف شدند.

یوزها ( لقب تیم ملی فوتبال ایران ) در دیدار مقابل مراکش به پیروزی رسیدند و در تقابل با پرتغال به تساوی رسیدند اما در مسابقه دوم و در دیدار با اسپانیا شکست خوردند تا نتوانند به مرحله حذفی راه یابند. از پاداش 8 میلیون یورویی فیفا، 10 درصد به کی روش و کادرفنی می رسد و باقی مبالغ بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد اما باید بدانید درحالیکه 5 ماه از آخرین مسابقه تیم کشورمان در جام جهانی گذشته، هنوز پولی از فیفا به حساب فدراسیون فوتبال نیامده و سئول نشین ها اظهار می کنند تا کنون ریالی از فدراسیون جهانی پول نگرفته اند. 

برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال و او در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات هنوز پولی از فدراسیون جهانی فوتبال دریافت نکردیم و حتی یک ریال هم نگرفته ایم اما آنها قول دادند که اگر بتوانیم راه های امنی را برای انتقال پول معرفی کنیم، پول را واریز می کنند.

او افزود: مسیر امن را هنوز پیدا نکردیم و تنها راهمان کمک گرفتن از وزارت امور خارجه است که از طریق سفارت خانه های مان در خارج از کشور بتوانیم پول را دریافت کنیم.