به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فتح الله زاده که به دلیل مشکلات مالی ترجیح داده عطای مدیرعاملی استقلال را به لقایش ببخشد، در حالی از سوی هیات مدیره استقلال به بازگشت دعوت می شود که وزارت ورزش تاکید دارد تنها نقش حمایتی و پشتیبانی برای استقلال و پرسپولیس دارد.

علی فتح الله زاده که در صورت قبول مسئولیت دوباره، به نوعی فشار پرداخت قراردادهای سال گذشته و باز پس دادن بدهی ها را بر عهده خواهد گرفت، در حالی با رد استعفایش از سوی هیات مدیره روبرو شده که به نظر می رسد هیات مدیره استقلال راه حلی برای درآمد زایی و برنامه ریزی برای فصل بعد را ندارد. هیات مدیره استقلال این روزها تنها وظیفه اش حفظ فتح الله زاده شده و اگر مدیر مستعفی استقلال قبول مسئولیت نکند، باید دنبال گزینه جدیدی باشد.

در حالی که فصل نقل و انتقالات مدتهاست شروع شده و تیم هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی بیش از یک هفته است که تمریناتشان را شروع کرده اند، استقلال بدون مدیرعامل، بدون هیچ تمرین آماده سازی در وضعیت بلاتکلیفی بسر می برد و اعضای هیات مدیره استقلال هم کمترین نشانه ای از تصمیم گیری در خود ندارند. از سویی دیگر مشابه همین حوادث در سال گذشته نیز برای فتح الله زاده اتفاق افتاد و نتیجه ی آن یکسال سخت و پر مشقت بود که شاید اگر امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی بالای سر آن تیم نبود، حواشی به راحتی آبی ها را از پای در می آورد.

استقلال در حالی فصل گذشته را سپری کرد که فتح الله زاده پول هایی را به استقلال تزریق کرد و هیات مدیره استقلال نتوانست از لحاظ مالی کمکی به استقلال کند و این درحالی است که از اعضای هیات مدیره استقلال توقع می رفت در ایجاد منابع درآمدی به فتح الله زاده کمک کنند و تا حدی از بار روی دوش او کم کنند.

این روزها هواداران استقلال نگران فصل بعد تیمشان هستند. از سویی دیگر استعفای فتح الله زاده شاید نوعی اعتراض به عملکرد هیات مدیره استقلال هم باشد. اعتراضی که نتیجه ی آن در صورت بازگشت فتح الله زاده به استقلال، تقبل گوشه ای از مسائل درآمدزایی استقلال توسط اعضای هیات مدیره استقلال باشد.

برخلاف گفته های امیدوار رضایی، در نشست امروز نجف نژاد، رییس هیات مدیره استقلال با محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان بحثی در مورد عدم حمایت وزارت ورزش مطرح نشده است و وزارت ورزش اعلام کرده به نقش حمایتی و پشتیبانی خود ادامه خواهد داد، همچنین بر نقش مسوولیت پذیری اعضای هیات مدیره و نقش این هیات در درآمدزایی و تامین منابع مالی تاکید شده است.