به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، قاسم دهنوی که پس از امضای قرارداد داخلی با پرسپولیس به اصفهان رفته و با سپاهان قرارداد امضا کرده است که این امر با واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس و شکایت این باشگاه از دهنوی همراه بود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از ارائه مدارک از سوی باشگاه پرسپولیس حق را به این باشگاه داد و دهنوی را تا زمان حضور در کمیته انضباطی از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم کرد.

شیرینی: از شکایت خود کوتاه نمی آییم!

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با نوجه به مدارکی که داشتیم به از دهنوی شکایت کردیم و کمیته انضباطی حکم درستی را در خصوص دهنوی صادر کرد چرا که وی بر خلاف مقررات آیین نامه نقل و انتقالات وی با دو باشگاه قرارداد امضا کرده بود.

وی ادامه داد: از شکایت خود کوتاه نمی آییم و تا آخر این مسئله را پی گیری می کنیم.

خوروش: مدارکی برای لغو محرومیت دهنوی ارائه خواهیم داد

رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان نیز در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این مسئله را از رسانه ها فهمیدم، بر اساس گفته رسانه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر گاه این حکم بصورت رسمی به دست ما رسید مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه می دهیم تا محرومیت دهنوی از سوی کمیته انضباطی لغو شود.

عالی پور: می خواهیم بدانیم پرسپولیس چه مدارکی ارائه داده است؟ !

عالی پور مدیر برنامه های قاسم دهنوی نیز در خصوص محرومیت وی از سوی کمیته انضباطی عنوان داشت: فردا به همراه دهنوی به کمیته انضباطی رفته و مدارکی را که پرسپولیس به آنها ارائه داده را می خواهیم تا ببینیم پرسپولیس چه مدارکی ارائه داده که حکم بر محرومیت دهنوی صادر شده است!