به گزارش پارس نیوز، تراکتورسازی در فصل جاری با جذب ستاره های مطرح و مدیریت خوبی که محمدرضا زنوزی به عنوان مالک در نظر گرفته و اقدامات موثر همه دست اندرکاران این باشگاه توانسته به یک تیم قدرتمند تبدیل شود که هوادارانش را راضی می کند و با هدف جلو می رود.


عملکرد خوب تراکتوری ها در همه بخش های باشگاه سبب شده تا هواداران آذربایجانی نیز استقبال خوبی از تیم شان انجام دهند و این مساله با نگاهی به بازی های تراکتور در فصل جاری و حضور هواداران پرتعداد به خوبی مشخص می شود. پرشورها بعد از یکی، دو سال که تقریبا با سکوهای ورزشگاه یادگار قهر کرده بودند و علاقه ای برای حمایت از تیم خود نداشتند، امسال در هر بازی حضوری با شکوه دارند و به خاطر همین حضور توانسته اند رکورد تماشاگر را در بین تیم های لیگ برتری به تراکتورسازی اختصاص دهند.


اوج حضور تراکتوری ها در حمایت از تیم شان در بازی گذشته با ذوب آهن بود. مسابقه ای که تراکتورسازی با یک گل از حریف عقب بود اما در نیمه دوم با حمایت ویژه هواداران و تدابیر کادرفنی و همت بازیکنان 4 گل به ثمر رساند و در نهایت بردی پرگل را جشن گرفت.


در مسابقه مذکور ورزشگاه یادگار پر از تماشاگر بود و تقریبا هیچ جای خالی روی سکوها دیده نمی شد. با این که ظرفیت ورزشگاه یادگار 80 هزار صندلی است اما در این بازی مشخص بود که تعداد بیشتری هوادار در ورزشگاه حضور داشتند. علاوه بر پرشدن 80 هزار صندلی یادگار تمام راهروها پر از تماشاگر بود و البته هزاران نفر هم به صورت ایستاده از بالای سکوها در طبقه دوم بازی را تماشا کردند. حتی نبود جا در هیچ کجای ورزشگاه سبب شد تا تپه روبه رو نیز تماشاگرانی را به خود ببیند که می خواهند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.


چنین جوی اگرچه برای ورزشگاه یادگار امام تبریز غریبه نیست اما سال ها از این حضور همه جانبه گذشته بود. شاید آخرین روزهایی که تراکتوری ها اینطور از تیم شان حمایت می کردند، به اولین فصل بازگشت به لیگ برتر برگردد که با سرمربیگری فراز کمالوند در هر مسابقه یادگار را پر می کردند و حمایت شان را به اجرا می گذاشتند.


حالا اما هواداران تراکتورسازی با رضایت از شرایط تیم شان بار دیگر خاطرات خوب گذشته را تداعی کردند و با این تعداد حضور رکوردهای بی نظیری را در فرهنگ هواداری فوتبال بر جای گذاشتند. اتفاقی که با ادامه شرایط خوب تراکتور باز هم تکرار خواهد شد و یکی از صحنه های زیبای لیگ هجدهم را رقم می زند.