به گزارش پارس نیوز، از چارچوب هفته نهم لیگ برتر، یک دیدار معوقه باقی مانده بود که امروز و از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه بین پرسپولیس و پیکان برگزار می‌شود. در این دیدار سرخپوشان پایتخت چند بازیکن غایب درلیست خود می‌بینند، اما به اجبار سازمان لیگ، مجبور به برگزاری بازی شدند.

 

اما از دیدار رفت فصل قبل (لیگ هفدهم) تا امروز که باید بازی رفت لیگ هجدهم برای پرسپولیس رقم بخورد، سرخپوشان تغییرات بسیار زیادی را در لیست خود شاهد بودند. در بازی رفت فصل قبل، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا، شایان مصلح (۷۱-علی علیپور)، سیامک نعمتی (۵۹-وحید امیری) و بشار رسن (۵۸-محسن مسلمان) برای پرسپولیس به میدان رفتند.


حالا و برای دیدار امروز، پرسولیسی‌ها نیمی از آن تیم را در اختیار ندارند و قرار است با ترکیب: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، آدام همتی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه (احسان علوان زاده)، گادوین منشا و علی علیپور وارد زمین شوند.


در این بازی دیگر خبری از علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، صادق محرمی و حتی حمیدرضا طاهرخانی بازیکن امید سرخپوشان نیست. جالب اینکه سرخپوشان در دیدار رفت فصل قبل با آن همه ستاره‌ای که در اختیار داشتند، باز هم با حساب یک بر صفر مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی شکست خوردند و امروز دوباره در همان استادیوم، به مصاف شاگردان مجید جلالی می‌روند.