به گزارش پارس نیوز، در ادامه پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، مدعیان پنج وزن دوم از ظهر امروز به مصاف هم رفتند. بر این اساس نتایج ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. صادقی در این مرحله به مصاف برنده دیدار آرون از هند و گئورگیوس پیلیدیس از یونان می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه ۴ بر ۳ (ضربه فنی) شکست خورد و باید منتظر رسیدن حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ماتسویوکی از ژاپن و اوزن از ترکیه می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایلجا ماتوهان از آلمان می رود. وی در صورت پیروزی باید در دور سوم با برنده مبارزه میان ایشیگورو از ژاپن و یازیچی از ترکیه رقابت خواهد کرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز امین طاهری در دور اول مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد به مصاف سعید گامیدوف از روسیه می رود.