به گزارش پارس نیوز، در ابتدای این فصل از رقابت های لیگ برتر ایران تیم فوتبال استقلال تهران با کوچ ستاره های تاثیر گذار خود به دنبال جانشینان مناسبی برای این بازیکنان حضوری فعال را در فصل نقل و انتقالات داشت و چندین بازیکن داخلی و خارجی را به خدمت گرفت. یکی از این بازیکنان الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای بود که با مبلغ و قراردادی گزاف به آبی پوشان پیوست.

 

این بازیکن در ترکیب استقلال به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده سازد و تا به اینجای فصل خریدی کاملا ناموفق به حساب آمده است. در قرار داد گرو با استقلال بندی عجیب وجود دارد که این تیم می تواند به راحتی قرار داد مهاجم تنومند خود را فسخ نماید.

 

در قرار داد الحاجی گرو با استقلال بندی وجود دارد که اگر او در 70% بازی ها به میدان نرود، باشگاه بدون ضرر مالی می تواند قرارداد او را فسخ کند. با این تفاسیر احتمال می رود که آبی پوشان برای جلوگیری از ضرر مالی و همچنین به دلیل کیفیت پایینی که گرو تا کنون نشان داده این بازیکن را نیمکت نشین نمایند تا به هدف دلخواه خود یعنی فسخ قرار داد با مهاجم نیجریه ای و عدم ضرر مالی برسند.

 

البته مسئولان این تیم در روزهای اخیر به فکر قرض دادن گرو به تیم های دیگر افتاده اند تا گرو به آمادگی لازم در دیگر تیم های لیگ برتر  ایران دست یابد و بتوانند در روزها و شاید فصل آینده نهایت بهره گیری را از مهاجم خود ببرند.