به گزارش پارس نیوز،  پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی ۲۱ آذرماه باز شده و تیم‌های فوتبال ایران می‌توانند از این روز وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی شوند. در این بین هیچ تیمی اندازه پرسپولیس خوشحال نیست؛ آنها بعد از بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالاتی و محرومیت از خرید بازیکن، سرانجام بعد از یک سال می‌توانند تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کنند. پرسپولیسی‌ها البته در زمان محرومیت نیز توانستند اقدام به جذب بازیکن جدید کنند، اما این بازیکنان از نیم فصل دوم در اختیار سرخپوشان قرار می‌گیرند. در واقع با توجه به برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ پرسپولیسی‌ها دقیقا تا روز ۲۱ آذرماه نمی‌توانند بازیکنان جدید خود را در مسابقات‌شان داشته باشند و از این روز به بعد سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شیری سه بازیکن جدید پرسپولیس که در نیم فصل اول در تیم‌های دیگر توپ می‌زدند به همراه مهدی شریفی می‌توانند شاگردان برانکو را همراهی کنند.

 

در همین راستا اخبار دیگری نیز از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، مبنی بر اینکه کار گلر ملی پوش ذوب آهن یعنی رشید مظاهری با تیم سرخ پوش تا حد زیادی تمام شده است. اگرچه رشید این روزها خیلی روی فرم نیست و به تبع آن نیز تیمش یعنی ذوب‌آهن هم روزهای خوبی را سپری نمی کند، اما شنیده می‌شود کار مظاهری با پرسپولیس تقریبا تمام شده و این گلر احتمالا در نیم فصل دوم جایگزین بیرانوند خواهد شد.

 

بیرانوند که در ابتدای فصل جاری ساز جدایی کوک کرده بود و در نهایت به خاطر شرایط پرسپولیس و قراردادی که داشت در این تیم ماند، به احتمال زیاد در نیم فصل دوم لیگ برتر تیمش را ترک کرده و راهی یکی از تیم‌های اروپایی خواهد شد. در این صورت دور از عقل نیست اگر بخواهیم یک گلر ملی‌پوش را از حالا جایگزین بیرانوند قلمداد کنیم که به طور قطع بهترین گزینه برای این تیم رشید مظاهری محسوب خواهد شد. در همین خصوص شنیده‌ها حاکی از آن است که طرفین طی روزهای گذشته جلساتی را برگزار کرده و توافقاتی نیز صورت گرفته و فقط زمان نهایی شدن آن باقی مانده که این موضوع نیز با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی برای قفس توری سرخ‌ها محقق خواهد شد.