به گزارش پارس به نقل از مهر، رضا لک در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار داشت: امروز شنبه مذاکراتم با باشگاه گیتی پسند نهایی شد تا تکلیفمان پیش از سفر به چین مشخص شود. برنامه ما در این تیم این است تا هم برای مسابقات آسیایی و هم برای مسابقات لیگ برتر قدرتمند ظاهر شویم و به قهرمانی برسیم.

وی با دشوار دانستن کارش در تیم گیتی پسند، خاطرنشان کرد: مسابقات آسیایی امسال در ژاپن برگزار می شود و به همین خاطر کار سختی در پیش رو داریم. البته هدف ما این است تا اسکلت اصلی تیم را حفظ و دو، سه ملی پوش دیگر را به جمع بازیکنان اضافه کنیم.

سرمربی گیتی پسند در خصوص توافق این باشگاه با ملی پوشانی چون محمد طاهری، مهدی جاوید و مرتضوی، تاکید کرد: من لیستی از چند بازیکن را به باشگاه تحویل دادم که این بازیکنان هم در این لیست حضور دارند. امیدوارم باشگاه بتواند با این بازیکنان به توافق برسد تا با فصل آینده با قدرت در مسابقات ظاهر شویم.

لک همچنین درباره حضور همزمانش در تیم ملی و گیتی پسند، یادآور شد: فکر نمی کنم از این بابت مشکلی وجود داشته باشد. هم باشگاه و هم کمیته فوتسال اعلام کرده اند که مشکلی با این موضوع ندارند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب دستیارانش در تیم گیتی پسند، گفت: سعی من بر این است تا از افرادی که در اصفهان هستند در کنار خودم استفاده کنم. به باشگاه اعلام کرده ام رضا هاشم زاده و کریمی که فصل گذشته هم در گیتی پسند بودند امسال روی نیمکت باشند. قرار است باشگاه هم چند نفری را به ما معرفی کند.

لک در پایان با تشکر از علیرضا افضل سرمربی فصل گذشته گیتی پسند، اظهار داشت: افضل سال قبل زحمات زیادی برای گیتی پسند کشید و این تیم را قهرمان کرد. به هر حال دوستان اعلام نیاز کردند و من هم آمادگی ام را برای حضور در گیتی پسند اعلام کردم. من مذاکره مخفیانه و لابی نداشتم.