به گزارش پارس نیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۱:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را برای دیدار ترینیداد و توباگو پیگیری کرد.

پیش از شروع تمرین کارلوس کی‌روش برای دقایقی با اوسیانو کروز به صحبت پرداخت.

* هنگامی که سوت آغاز تمرین به صدا درنیامده بود، ملی پوشان چالش جدیدی را در تمرین تیم ملی تجربه کردند. در این چالش بازیکنان تیم ملی دقت در ضربه را تمرین می‌کردند و با یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی مشغول ضربه زدن به توپ بودند که این توپ‌ها باید روی خط طولی وسط زمین می‌ایستاد. در این چالش علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، روزبه چشمی، احمد نوراللهی و مارکار آقاجانیان دقت ضربات خود را امتحان می‌کردند و با همین حرکت سروصدای زیادی را در محل برگزاری تمرین ایجاد کردند.

* کاوه رضائی و علی قلیزاده که روز گذشته در ساختمان پک تمرین کردند، امروز به جمع ملی پوشان اضافه شده و در برنامه‌های تاکتیکی حضور داشتند.

* کریم انصاری‌فرد و امیر عابدزاده دو بازیکنی بودند که از امروز به جمع ملی پوشان اضافه شدند. این دو روز گذشته به تهران رسیده و تمرین سبکی را انجام دادند و امروز در تمامی مراحل تاکتیکی حضور پیدا کردند.

* صادق محرمی، سامان قدوس و سردار آزمون در شرایطی به تمرین تیم ملی اضافه نشدند که ظاهرا قرار است آزمون و محرمی امروز خود را به کی‌روش معرفی کنند. تکلیف سامان قدوس مشخص نیست و ظاهرا قرار است وی در صورت نرسیدن به تهران، در قطر به تیم ملی اضافه شود.

* پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی که نامشان برای دیدار با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا در فهرست تیم ملی قرار نگرفته، امروز به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم ملی تمرین کردند.

*‌ یکی از نکات جالب توجه تمرین امروز اینجا بود که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد امروز هم قرار بود سه بازیکن تیم ملی و اوسیانو کروز با نمایندگان رسانه‌ها مصاحبه کنند اما آنها فعلا تصمیمی برای گفت‌وگو با رسانه‌ها ندارند. در همین زمینه گزارشگر شبکه خبر که به محل تمرین تیم ملی آمده بود، گفتگوهایی را با نمایندگان رسانه‌ها و مدیر رسانه‌ای تیم ملی داشت و واکنش‌های آنها پیرامون این موضوع جویا شد. محور اصلی صحبت‌های خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی هم این بود که ملی پوشان به چه دلیل صفحات مجازی خود را غیرفعال کرده‌اند و هر یک صحبت‌هایی را در این زمینه انجام دادند.

* بخش اول تمرین امروز به گرم کردن بدن‌ها اختصاص داشت، بازیکنان تیم ملی بعد از گرم کردن بدن‌های خود کار با توپ را آغاز کرده و سپس فوتبال درون تیمی برگزار کردند. در این بازی کریم انصاری‌فرد آماده نشان داد و گل زیبایی را وارد دروازه امیر عابدزاده کرد. همچنین سرمربی تیم ملی هنگامی که ملی پوشان در یک نیمه مشغول بازی درون تیمی بودند، آنها را مورد تشویق قرار داد.

وی در ادامه به صورت جداگانه با مهدی طارمی گفت‌وگو کرد و توصیه‌هایی را به مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر ارائه کرد.

تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در دیداری دوستانه به مصاف ترینیداد و توباگو خواهد رفت و ملی پوشان سپس برای برگزاری دیدار دوستانه با ونزوئلا روز یکشنبه وارد قطر خواهند شد.