به گزارش پارس نیوز، غلامرضا محمدی روز گذشته با حکمی از سوی حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد. جابجایی محمدی و رسول خادم، اتفاق تازه ای نیست و این تغییر بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۱۱ استانبول هم رخ داده بود. با این تفاوت که در آن زمان، رسول خادم سکان هدایت تیم ملی را از غلامرضا محمدی تحویل گرفت.

هر چند محمدی بعد از این تغییرات مدتی دور از سیستم اجرایی فدراسیون کشتی بود و ترجیح داد همکاری زیادی با خادم نداشته باشد، اما بعد از مدتی دوباره با سرمربیگری تیم کشتی نوجوانان در سال ۲۰۱۳ به عرصه کشتی بازگشت و انصافا هم عملکرد خوبی از خود نشان داد.

به هر حال محمدی با شعار سازندگی در کشتی و توجه به پشتوانه ها کارش را با فدراسیون تحت ریاست خادم ادامه داد تا اینکه با توجه به استعفای اخیر خادم دوباره به جایی بازگشت که عملکرد قابل قبولی در آن داشت. بدین ترتیب محمدی جانشین رسول خادم در تیم ملی شد تا حالا همه از او انتظار بازگشت به اوج را داشته باشند. محمدی با توجه به این مسئولیت مهم و سنگین باید در نخستین گام طی روزهای آینده مربیان کادر فنی را انتخاب و با توجه به رویدادهای پیش رو کارش را هر چه زودتر با مربیان مورد تاییدش آغاز کند.

محمدی در همین رابطه نیز اعلام کرد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ اما طی روزهای آینده پس از بررسی‌های لازم مربیانش را انتخاب خواهد کرد. ضمن اینکه در گام بعدی هم رقابت‌های قهرمانی کشور، جام تختی و جام جهانی را با دقت زیر نظر خواهد گرفت.

مطمئنا اهالی کشتی با توجه به ناکامی بزرگ رقابتهای جهانی مجارستان انتظارات فراوانی از محمدی دارند تا بتواند راهی برای خروج از بحران پیدا کند و دوباره کشتی آزاد را به جمع سه تیم برتر دنیا برساند.