به گزارش پارس نیوز، 

رقابت‌های هفته ششم و هفتم از دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان جام خلیج‌فارس از صبح امروز (دوشنبه) ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری ورامین با برتری در جدال با مدعیان عنوان قهرمانی، قهرمان نیم‌ فصل اول لیگ نام گرفت.

به این ترتیب با پایان دیدارهای هفته پایانی دور رفت این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با ۲۱ امتیاز موفق شد قهرمان نیم فصل شود. لوازم خانگی کن با ۱۶ امتیاز و تفاضل ۲۶ در رده دوم جدول قرار گرفت و دانشگاه آزاد با ۱۶ امتیاز و تفاضل ۱۴ در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندو هستند.

در حساس‌ترین دیدارهای امروز، ابتدا دو تیم لوازم خانگی کن‌ و دانشگاه آزاد در جریان دیدارهای هفته ششم به مصاف هم رفتند که جدال شاگردان محمدرضا زوار و سید نعمت خلیفه پیروز نداشت و دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند تا شرایط برای صدرنشینی تیم شهرداری ورامین فراهم‌تر شود.

اما در دیگر دیدار مهم مسابقات امروز، دو تیم شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به مصاف هم رفتند تا تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص شود. در پایان این دیدار شاگردان پیام ‌خانلرخانی در تیم شهرداری ورامین مقابل تیم‌ لوازم خانگی کن ۶ بر ۲ به پیروزی رسیده و قهرمان نیم فصل شدند.

نتایج کسب شده در رقابت‎های امروز لیگ‌برتر نکواندو به شرح زیر است:

هفته ششم

لوازم خانگی کن ۴ - ۴ دانشگاه آزاد

شهرداری ورامین ۷ - ۱ انقلاب شهریار

مس کرمان ۵ - ۳ پاس قوامین

ملوان نداجا ۴ - ۴ نفت آبادان

هفته هفتم

انقلاب شهریار ۳ - ۵ پاس قوامین

لوازم خانگی کن ۲ - ۶ شهرداری ورامین

دانشگاه آزاد ۶ - ۲ نفت آبادان

ملوان نداجا ۱ - ۷ مس کرمان

انتهای پیام/