به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بزرگان فوتبال جهان برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 به ایران آمدند و در ورزشگاه آزادی حضور یافتند. آن ها شرایط خوب ورزشگاه آزادی را دیده و شاهد آن بودند که چه شرایط خوبی در این دیدار حاکم بود. امروز نیز هم فیفا و  هم کنفدراسیون فوتبال آسیا هر 2 با ارسال نامه ای به فدارسیون فوتبال کشورمان از ما و برگزار کنندگان این دیدار تشکر ویژه ای کردند.

تاج:از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند

درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان سبب شادی دل مردم ایران شد

تاج ادامه داد: از تیم ملی فوتبال ساحلی نیز تشکر می کنم که با حضور در مسابقات جام بین قاره ای 2018 امارات متحده عربی توانست پس از سال ها باز هم به مقام قهرمانی دست برسد. ایران در این دیدار توانست بر خلاف سال های گذشته که هر بار تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل قهرمان مسابقات می شد ، جام قهرمانی به همراه خود به ایران آورد. بی شک آن ها با درخشش خود سبب شدند تا دل مردم ایران شاد شود و من این موفقیت را در زمره بهترین اتفاقات فدراسیون فوتبال کشورمان می دانم.

تاج:از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند

جلسه خوبی با کی روش برای دیدار ها و شرایط آینده تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار کردیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ادامه گفت: جلسه خوبی را با کارلوس کی روش ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدار های تدارکاتی برگزار کردیم. 5 شنبه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو برگزار خواهد و پس از آن نیز برای بازی با تیم ملی فوتبال  ونزوئلا  آماده خواهیم شد.همچنین با کی روش درباره بازی های آینده تیم ملی کشورمان صحبت هایی را انجام دادیم و قرار است تا پس از تایید نهایی اعلام کنیم.

اردوی حال حاضر تیم ملی در یک مجموعه برگزار می شود

تاج در ادامه افزود: این دوره از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در بهترین حالت ممکن تجهیزات و برنامه ریزی در حال برگزاری است. شما می توانید شاهد آن باشید که تیم ملی در ساختمان پک تمرین کرده و پس آن به زمین شماره 2 تیم ملی و همچنین هتل آکادمی فوتبال کشورمان دسترسی دارد. در اردوهای گذشته ما به زمین پژوهشگاه رفته و پس از آن به هتل استقلال سفر می کردیم. حالا اما تیم ملی کشورمان دارای  مجموعه خودش است.

تاج:از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند

تاج در پایان درباره با زمان برگزاری بازی های معوقه تیم پرسپولیس نیز گفت: سازمان لیگ فوتبال کشورمان به صورت مستقل عمل می کند اما من برای برگزاری این مسابقات از سازمان لیگ خواسته ام تا همکاری لازمه را با این  تیم داشته باشد.


انتهای پیام/