به گزارش پارس نیوز، 

 تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت 15:30 در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال آغاز شد و همه بازیکنان تیم ملی و کادر فنی با پوشیدن بارانی و گرمکن در این تمرین شرکت کردند.

همچنین کاوه رضایی و قلی زاده در تمرین تیم ملی حضور یافتند و این 2 بازیکن  به دستور کی روش به ساختمان پک رفتند.

بازیکنان بعد از حضور در زمین تمرین در 2 گروه به پاس کاری پرداختند و زیر نظر دیگو مشغول دویدن هستند. 15 بازیکن در زمین چمن تمرین می کنند و از جمع بازیکنانی که روز گذشته در تیم ملی بودند احمد نوراللهی و میلاد محمدی در این تمرین شرکت کردند.

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران

پس از دویدن دور زمین، علیرضا بیرانوند و سید حسینی از سایر نفرات جدا شدند و زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات خود را پیگیری کردند.

همچنین مابقی بازیکنان تیم ملی در گوشه ای از زمین تمرین بدنسازی انجام دادند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال با کمی تاخیر به محل تمرین آمد.

شدت بارش باران به حدی بود که خبرنگاران مجبور شدند در نیمکتی که در این زمین تعبیه شده بود قرار بگیرند. کی روش پس از ورود به زمین با الکساندر لوپز صحبت کرد. برخلاف اعضای کادر فنی که بارونی مشکی برتن داشتند، کی روش بارانی سورمه ای برتن داشت.

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران

امیر حسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه اعلام کرد بازیکنان و اعضای کادرفنی از خبرنگاران عذرخواهی کرده و اعلام کرده اند طبق تصمیمی جمعی نمی خواهند با رسانه ها صحبت کنند و حتی من خودم با آنها صحبت کردم تا با خبرنگاران صحبت کنند اما فعلا تصمیمی برای این کار ندارند.

مهدی تاج در تمرین تیم ملی فوتبال حضور یافت.

اشکان دژاگه و مجید حسینی در گوشه ای از زمین به شکل اختصاصی با دکتر دیگو تمرین کردند، کی روش هم بعد از چیدن موانع تمرینی تمرینات این 2 بازیکن را زیر نظر گرفت.

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران

سایر بازیکنان تیم ملی نیز مشغول پاسکاری های 2 به 2 بودند.

مهدی تاج بعد از حضور در تمرین تیم ملی گرمکن ان تیم را بر تن کرد.

طبق اعلام امیر حسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی قرار بود که علیرضا بیرانوند، محمدرضا خانزاده و محمد حسین کنعانی زادگان با رسانه به مصاحبه بپردازند اما با تصمیم جمعی که گرفته شد این بازیکنان نیز از مصاحبه انصراف دادند.

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران

کلاه کارلوس کی روش و آرین قاسمی سوژه خبرنگاران شده بود.

مهدی تاج لحظاتی با مهدی خراطی، مدیر اجرایی و امیر حسین حسینی مدیر رسانه تیم ملی صحبت کرد.

یک دوربین فیلمبرداری روی دکل کنار نصب زمین نصب شده بود و تمرینات تیم ملی با این دوربین فیلمبرداری می شد.

کی روش پس از چیدن موانع لحظاتی به حالت شوخی با کنز های تمرینی دنبال یکی از اعضای کادر تدارکات تیم ملی دوید و می خواست به او ضربه بزند که از این امر منصرف شد‌.

حرکات پا به توپ کارلوس کی روش مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت.

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران/ کی روش با تاخیر آمد

در ادامه بازیکنان به سه گروه با کاور آبی سبز ونارنجی تقسیم شده تا در گوشه ای از زمین به حفظ توپ و کارهای تاکتیکی مشغول شوند که کی روش و مارکار آقاجانیان بارها با توقف جریان این بخش تمرینی نکاتی را به بازیکنان منتقل می کردند‌.

در گروه نارنجی امید ابراهیمی محمدرضا خانزاده، رامین رضائیان، احسان حاج صفی ومهدی ترابی قرار داشتند و نفرات تیم آبی هم روزبه چشمی، محمد حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، مهدی طارمی و وریا غفوری بودند.

مسعود شجاعی هم با پوشیدن کاور سبز به عنوان بازیکن آزاد به هر ۲ تیم کمک می کرد‌.

پس از صحبت های میک مک درموت با علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی مجید حسینی هم به ساختمان پک رفت.

با گذشت دقایقی از این بخش تمرین امید ابراهیمی جای خود را در گروه نارنجی به مسعود شجاعی داد و با پوشیدن کاور سبز وظایف شجاعی را پیگیری کرد.

در بخشی از این تمرین برخورد خانزاده با وریا غفوری منجر به آسیب دیدگی جزیی مدافع تیم الاهلی قطر شد که سرمربی تیم ملی پس از حضور بالای سر خانزاده اعلام کرد اتفاقی برای او رخ نداده و باید به تمرین ادامه دهد.

مهدی تاج پس از ۵۰ دقیقه محل تمرین را ترک کرد.

در اقدامی عجیب یکی از خبرنگاران سمت مهدی تاج رفت و قصد مصاحبه با او را داشت. در این لحظه بسیاری از خبرنگاران که در محل تمرین حضور داشتند با تاخیر خود را به محل مصاحبه این خبرنگار با تاج رساندند و دقایقی از تمرین را از دست دادند.

پس از بازگشت خبرنگاران به محل تمرین آنها متوجه شدند علیرضا بیرانوند به دلیل آسیب دیدگی مختصر به ساختمان پک تا یخ درمانی کند‌.

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران/ کی روش با تاخیر آمد

محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال هم لحظاتی در تمرین تیم ملی حاضر شد.

اشکان دژاگه هم پس از لحظاتی تمرینات تیم ملی را ترک کرد تا بازیکنان در یک سوم از زمین به فوتبال درون تیمی بپردازند.

مدافعان تیم ملی شامل محمد حسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی و احسان حاج صفی در این بخش تمرینی باید به فکر مهار حملات مهاجمان و هافبک هایی چون وحید امیری، مسعود شجاعی مهدی طارمی مهدی ترابی و وریا غفوری بودند.

همچنین رامین رضائیان و محمدرضا خانزاده هم پشت دروازه ها ایستاده بودند تا در صورت صلاحدید کی روش به جمع مدافعان اضافه شوند.

تمرین امروز تیم ملی ساعت ۱۶:۵۲ به اتمام رسید وپرهام خانلری برای سرد کردن بازیکنان درخواست کرد آنها به ساختمان پک بروند

انتهای پیام/