به گزارش پارس نیوز، 

و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه، مسابقات سه گانه قهرمانی کشور سال ۱۳۹۷ به میزبانی استان خوزستان و شهر آبادان برگزار شد در این دوره از مسابقات ۹۱ ورزشکار از ۲۱ تیم از سراسر کشور در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) به رقابت پرداختند که در پایان و در رده بزرگسالان محمدمهدی رحمتی ملی پوش ارزنده کشورمان که در قاالب تیم هرمزگان در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب زمان: ۱:۰۲:۴۸ به عنوان قهرمانی دست یافت. پس از وی علی عباس نژاد، قهرمان سال گذشته کشور از کهگیلویه و بویراحمد با زمان ۱:۰۳:۵۴ و بهزاد نوبری پور از استان آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۴:۱۲ بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

همچنین در رده سنی امید امین سقایی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۰۶:۱۴ و با بیش از ۵ دقیقه اختلاف نسبت به نفر دوم بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها ایستاد. در این رده محمدسجاد رحیمی فر از همدان چهره جدید مسابقات بود که موفق شد با زمان ۱:۱۱:۲۲ در رتبه دوم قرار گیرد. سعید علیزاده از خراسان جنوبی نیز با زمان ۱:۱۲:۳۶ در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی جوانان این دوره از رقابت ها آرین قلعه نویی دیگر ملی پوش کشور از قزوین با ثبت زمان ۱:۰۵:۵۷ قهرمان شد و علی رضوانی از سمنان و مبین میزبان از آذربایجان شرقی به ترتیب با زمان ۱:۰۶:۱۷ و ۱:۰۹:۲۵ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی این مسابقات و در رده بزرگسالان تیم های هرمزگان، قزوین و آذربایجان شرقی و در رده امید خراسان جنوبی، همدان و خراسان رضوی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. در بخش تیمی جوانان نیز عناوین اول تا سوم به تیم های کیش، سمنان و اصفهان رسید.

به این ترتیب عناوین قهرمانی هر سه رده به ملی پوشانی رسید که از ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه مرحله دوم اردوی آماده سازی خود را زیر نظر سرجیو سانتوز سرمربی پرتغالی تیم ملی در اهواز پشت سر گذاشتند.

نتایج کامل این رقابت ها در رده های مختلف به شرح زیر است:

قهرمانی کشور بزرگسالان (انفرادی):

۱- محمدمهدی رحمتی از هرمزگان ۱:۰۲:۴۸

۲- علی عباس نژاد از کهگیلویه و بویراحمد ۱:۰۳:۵۴

۳- بهزاد نوبری پور از آذربایجان شرقی ۱:۰۴:۱۲

قهرمانی کشور بزرگسالان (تیمی):

۱- هرمزگان ۳:۲۷:۵۸

۲- قزوین ۳:۳۲:۲۲

۳- آذربایجان شرقی ۳:۳۷:۵۷

قهرمانی کشور رده امید (انفرادی):

۱- امین سقایی از چهارمحال و بختیاری ۱:۰۶:۱۴

۲- محمدسجاد رحیمی فر از همدان ۱:۱۱:۲۲

۳- سعید علیزاده از خراسان جنوبی ۱:۱۲:۳۶

قهرمانی کشور رده امید (تیمی):

۱- خراسان جنوبی ۳:۴۵:۲۷

۲- همدان ۴:۰۱:۰۹

۳- خراسان رضوی ۱:۱۲:۳۶

قهرمانی کشور رده جوانان (انفرادی):

۱- آرین قلعه نویی از قزوین ۱:۰۵:۵۷

۲- علی رضوانی از سمنان ۱:۰۶:۱۷

۳- مبین میزبان از آذربایجان شرقی ۱:۰۹:۲۵

قهرمانی کشور رده جوانان (تیمی):

۱- کیش ۳:۴۱:۴۳

۲- سمنان ۳:۴۴:۵۹

۳- اصفهان ۳:۴۸:۲۹

انتهای پیام/