به گزارش پارس به نقل از ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی ایران و لبنان و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه شرایط بازیکنان و تیم را پس از بازی سنگینی که مقابل قطر داشتیم تا به امروز چگونه ارزیابی می کنید گفت: به هر حال آن بازی با توجه به شرایط آب و هوایی قطر سنگین بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد اما در این مدت ریکاوری خوبی داشتیم.

وی افزود: دو، سه روز تمرین های سبکی را انجام دادیم و در همین برنامه های سبک هم طبق تاکتیک های تعیین شده کار کردیم. تیم ملی کاملا آماده است و آثاری از خستگی در میان بازیکنان وجود ندارد. ما هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ر وحی آماده ایم. تنها حاج صفی مشکلی دارد که باید ببینیم به بازی فردا می رسد یا خیر اما بقیه کاملا مهیای بازی با لبنان هستند.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار لبنانی مبنی بر اینکه با توجه به شکست تیم ایران در بیروت مقابل لبنان و نیز تساوی که لبنان در بازی اخیرش مقابل کره جنوبی به دست آورد، آیا فکر می کنید ایران می تواند لبنان را شکست دهد، اظهار کرد: بازی راحتی در فوتبال وجود ندارد. تیمی از پیش برنده نیست. البته شکل بازی لبنان در داخل و خارج از خانه متفاوت است. نتایجی که آن ها در بازی های خارج از خانه گرفته اند با بازی های داخل خانه فرق می کند.

وی افزود: ما بازی های قبلی با لبنان را فقراموش کرده ایم و خودمان را برای بازی با این تیم آماده کرده ایم و می خواهیم بجنگیم تا برنده شویم. ما با این فکر راه خودمان را ادامه می دهیم. لبنان در حال حاضر برای ما یک تیم جدید است و تلاش می کنیم با تمرکز بالا آن ها را شکست دهیم.