به گزارش پارس ، به نقل از فارس، خسوس کاندلاس پس از پیروزی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان عنوان کرد: ما خود را برای تورنمنت چین و مسابقات داخل سالن کره جنوبی آماده می کنیم.

وی در مورد اینکه مردم انتظار قهرمانی از این تیم را دارند، خاطرنشان کرد: اول در مورد بازی مقابل ازبکستان صحبت کنیم. بازیکنان در شرایطی بازی را انجام دادند که اقناع شده بودند. در نیمه دوم ترکیبات متفاوت را امتحان کردیم و این موضوع را مورد تست قرار دادیم. ما با روسیه بازی کرده ایم اما سایر تیم ها را نمی شناسیم. پس از مسابقات چین بازی های مهمترین داریم که باید در این مسابقات قهرمان شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا از شرایط حضورش در تیم راضی است، یادآور شد: شرایط خوب است و با انگیزه ای که در بازیکنان می بینم من هم انگیزه ام بیشتر می شود.

وی در مورد عدم حضور برخی بازیکنان بزرگ تصریح کرد: سعی کردیم که تیم جوان و آینده داری را برای مسابقات تشکیل دهیم. سعی کردیم تیمی آماده کنیم که به درد مسابقات آینده بخورد. اگر من هم نماندم، تیم بتواند شرایط خوبی داشته باشد. میانگین سنی بازیکنان ۲۵ است.

خسوس در مورد اینکه آیا قهرمان آسیا خواهیم شد، عنوان کرد: من فکر دیگری نمی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد قراردادش که شرطی است، عنوان کرد: صحبت هایی در مورد برخی موارد شده است. این موضوع در آینده شاید متفاوت باشد.

وی درباره جوانگرایی تیم که دل شیر می خواهد گفت: این موضوع نیاز به افرادی مثل شما دارد که به این جوانگرایی باور داشته باشد. به هر جهت تیم ملی هم به جوانگرایی نیاز دارد و هم به افرادی مثل شما که اخبار را اطلاع رسانی کنید.

خسوس در مورد اینکه نسبت به عملکرد سپهر محمدی معترض بوده، گفت: من عصبانی نبودم بلکه معتقدم که او می تواند بهتر از این باشد. ما به او گفته ایم که قرار است علاوه بر کارهای گذشته کارهای دیگری هم انجام دهد که باید نسبت به آن تسلط پیدا کند. مجبور هستم که به گونه ای متقاعد کنم که برای تیم و او این موضوع مناسب است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه دفاع تیم ملی جلوتر آمده است، تصریح کرد: به همین دلیل است که می گویم سپهر باید جلوتر بیاید و دفاع آخر ما را پوشش دهد. در این زمینی که بازی کردیم، زمین لیز بود و کمی برای بازگشت بازیکنان مشکلاتی را به وجود آورد.

خسوس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته می شود شما حرف گوش کن هستید، خاطرنشان کرد: از مترجمم می خواهم که شهادت بدهد. من فکر می کنم زمان هایی که لازم باشد کله شق هم هستم. دوست دارم نظرات متفاوت را بشنوم اما در کارم، کار خود را انجام می دهم و در کارم نظرات مختلف را دخیل نمی کنم.

وی در مورد اینکه کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال نظراتش را تحمیل می کند و شما در فوتسال نظر افتخاری را انجام می دهید، گفت: هر کس به هر حال روش کاری خود را دارد اما به این گونه ای که شما می گویید نیست. افتخاری به هیچ عنوان در کار فنی دخالت نمی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد همگروهی ایران در بازی های داخل سالن آسیا با عراق و امارات، خاطرنشان کرد: من سرمربی تیم دبی را می شناسم که از دوستان سابقم هست و روش کاری او را تا حدی می شناسم اما درباره عراق شناختی ندارم.

وی در مورد اینکه رعدی به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتسال عراق فعالیت می کند و بازی ایران و ازبکستان را از نزدیک تماشا کرد، اظهار داشت: من هم شنیده ام که او به این تیم کمک می کند اما شانس آوردیم که تمام کارهایی که تیم ملی در نظر داشت را در این بازی انجام ندادیم. به هر حال برخی تاکتیک ها و انتخاب های خلاقانه تری وجود داشت که در این بازی اتفاق نیفتاد. به سمت ترکیب هایی نرفتیم که می توانستند قدرتمندتر باشند.

خسوس درباره عملکرد سپهر محمدی در درون دروازه گفت: یکی از گل هایی که در مقابل ازبکستان دریافت کردیم هدیه داوری بود و گل سوم هم با آرنج به سینه قدرت بهادری زدند که داور خطا نگرفت. ترجیح می دهم نترس بازی کنیم تا محتاط به میدان برویم و از استیل بازیکنان ایران که در تک به تک توقع دارند استفاده کنیم.