به گزارش پارس نیوز، فوتبال باشگاهی در اواسط هفته جای خود را به بازی‌های ملی خواهد داد با این حال یک یک‌شنبه به یادماندنی داریم. بازی‌های بزرگ و مهم امروز اجازه نخواهد داد دوستداران فوتبال یک لحظه از روی مبل خود برخیزند و تا نیمه شب می‌توانند شاهد رقابت‌های هیجان انگیزی باشند. بازی‌های کلاسیک و داربی‌های زیادی در اروپا برگزار می‌شود و در آمریکای جنوبی دوئل بزرگ بوکاجونیورز و ریورپلاته انجام می‌شود. هم‌چنین دیدارهای مهمی در لالیگا برگزار خواهد شد تا روز فوق‌العاده فوتبالی تکمیل شود.

 

بارسلونا - رئال بتیس (ساعت ۱۸:۴۵)

صدرنشین لالیگا اسپانیا میزبان رئال بتیس است که نتیجه این بازی دلیل اهمیتش نیست. آبی‌اناری‌ها برابر تیمی قرار می‌گیرند که فلسفه بازی‌شان مانند آن‌هاست. دو تیم دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و تقابل ارنستو والورده و کیکه ستین از نکات قابل توجه این بازی است. از همه مهم‌تر این که لیونل مسی به میادین بازخواهد گشت.

 

منچسترسیتی - منچستریونایتد (ساعت ۲۰:۰۰)

دوباره پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو برابر هم قرار خواهند گرفت. با این حال دو تیم در شرایط متفاوتی در جدول به سر می‌برند. سیتی صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف نسبت به همشهری‌اش دارد و اگر در داربی منچستر شکست بخورد ممکن است جایگاهش را از دست بدهد. از طرفی شیاطین سرخ اگر مغلوب شوند وضعیت‌شان بدتر خواهد شد. با این حال انگیزه شاگردان مورینیو زیاد است. این تیم چهارشنبه هفته گذشته بازگشت به یادماندنی مقابل یوونتوس داشت و توانست شکست یک بر صفر را با پیروزی دو بر یک عوض کند. این تیم می‌خواهد وضعیت خود را در لیگ برتر بهبود ببخشد.

 

بوکاجونیورز - ریورپلاته (ساعت ۲۲:۳۰)

اگر آب و هوا اجازه دهد بالاخره توپ در ورزشگاه بومبونرا خواهد چرخید تا فینال کوپا لیبرتادورس برگزار شود. سوپرکلاسیکو قرار بود دیشب برگزار شود اما بارندگی شدید در بوینس آیرس مانع از آن شد. برگزاری هیجان‌انگیزترین بازی آرژانتین بستگی به ابرها دارد.

 

میلان - یوونتوس (ساعت ۲۳:۰۰)

کریستیانو رونالدو سن سیرو را تهدید می‌کند. مهاجم پرتغالی می‌خواهد دوباره خود را پس از شکست تلخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا نشان دهد. او به میلان خانه گونسالو ایگواین می‌رود تا آمار گلزنی‌اش را بهبود بخشد و یک ضربه سخت به حریف خود بزند. یوونتوس می‌تواند اختلافش را با میلان به ۱۳ امتیاز برساند.

 

سلتاویگو - رئال مادرید (۲۳:۱۵)

سانتیاگو سولاری نخستین آزمایش سخت خود را تجربه می‌کند. او پس از سه پیروزی پیاپی در سه بازی نخستش با رئال مادرید اکنون باید با سلتاویگو یاگو آسپاس رو به رو شود. این سنگ بزرگی جلوی مادرید خواهد بود و پس از این بازی می‌توان فهمید به سفیدپوشان باید امیدوار بود یا نه. سلتاویگو مانند مادرید ۱۷ امتیازی است.

 

موناکو - پاری سن ژرمن (۲۳:۳۰)

با وجود این که موناکو روزهای سیاه خود را سپری می‌کند اما تقابل با پاری سن ژرمن همیشه خاص است. نیمار و کیلیان امباپه پس از نتایج نسبتا بد خود در لیگ قهرمانان می‌خواهند با پیروزی در این بازی آن را فراموش کنند.PSG می‌تواند سیزدهمین پیروزی خود را در هفته سیزدهم جشن بگیرد.