به گزارش پارس نیوز، مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نه پرسپولیس بازی خوبی مقابل کاشیما ارائه داد و نه کاشیما. هر دو تیم پایین تر از سطح اول آسیا به میدان رفتند و اگر بیننده نمی دانست که این مسابقه، فینال آسیا است، از سطح بازی دو تیم نمی توانست این موضوع را تشخیص بدهد.

وی افزود: مدتهاست که پرسپولیس به شدت از داخل حمایت می شود و با این حمایت ها تا فینال آسیا بالا رفت، اما اوج گرفتن این حمایت ها و بزرگ جلوه دادن این بازی باعث شد تا سطح توقع از بازیکنان پرسپولیس بالا برود و این حمایت ها در فینال تاثیر معکوس داشت و باعث شد این فشار روانی، سطح توانایی بازیکنان پرسپولیس را پایین بیاورد. اگر در داخل کشور تا این اندازه روی این بازی زوم نمی شد، شاید پرسپولیس بهتر بازی می کرد.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: نتیجه بازی رفت هم کار پرسپولیس را خیلی سخت کرده بود. برانکو دچار دوگانگی بود و تکلیف را نمی‌دانست. او می‌دانست که باید برای جبران دو گل از ابتدا حمله کند اما این را هم می‌دانست که کاشیما ابزار ضد حمله های خطرناک روی دروازه پرسپولیس را دارد. از سوی دیگر اگر قرار بود یک بازی با حوصله انجام دهد هم، کاشیما تیم حرفه‌ای بود که امکان نداشت بدون ریسک به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و این هم کاملا به ضرر پرسپولیس بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص لیست جدید تیم ملی اظهار داشت: این لیست هم معایبی دارد و هم مزایایی. از این جهت که می بینیم کی روش رویکرد خوبی به بازیکنان خارج از کشور دارد و استخوانبندی تیمش را حفظ می کند، به این لیست می توان نمره مثبت داد. اما برخی انتخاب ها و عدم انتخاب ها واقعا سئوال ایجاد می کند. 

اقبالی در این خصوص توضیح داد: البته من از هیچ بازیکنی اسم نمی آورم اما به طور کلی سئوال می کنم آیا تیم پدیده که با شایستگی هفته هاست در صدر جدول حضور دارد، حتی یک بازیکن هم در اندازه دعوت شدن به لیست اولیه تیم ملی ندارد؟ یا برخی از بازیکنان که در لیگ برتر هم در سطح کمتر از معمولی بازی می کنند با چه متر و ملاکی به تیم ملی دعوت می شوند.