به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما به تساوی بدون گل رسید تا نایب قهرمان این فصل لیگ قهرمانان شود. چند خبرنگار کروات که با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار بزرگ را پوشش دادند در گزارشی به روایت مشاهدات خود از این دیدار پرداختند.

"جو پرشوری در ورزشگاه آزادی حاصل شده بود دو ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. شاید حتی اگر ورزشگاهی یک میلیونی هم وجود داشت برای این مسابقه از سوی هواداران پرسپولیس پر می‌شد. نکته جالب حضور چندین تماشاگر زن در ورزشگاه بود که این مسابقه را از نزدیک به نظاره نشستند.

اهمیت این مسابقه به قدری بود که جیانی اینفانتینو رییس فیفا و شیخ سلمان رییس کنفدراسیون آسیا در آن حضور داشتند.

پرسپولیس نسبت به تیم حریف شانس کمتری داشت نه به خاطر نتیجه رفت، بلکه گران‌ترین بازیکن این تیم علیرضا بیرانوند است که ۶۰۰ هزار دلار قیمت دارد، ولی در آسیا برای مثال بازیکنانی مانند ژاوی و گابی، ماهی یک میلیون یورو به جیب می‌زنند.

نکته جالب غیبت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران در این مسابقه بود. او قرار است فردای این مسابقه برای اردوی تیم ملی به ایران بیاید. تصور کنید یک تیم کروات به فینال لیگ قهرمانان برود و زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی به ورزشگاه نرود".