به گزارش پارس نیوز، فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

قرار است امروز و در حاشیه این مسابقه، جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تصمیم گیری برای چند موضوع مهم هم برگزار شود.

با این حال محدودیت هایی که آمریکا برای سفر به کشور ایران تعیین کرده است، باعث شده تا تعدادی از اعضای کمیته مسابقات AFC هم قید حضور در کشورمان را بزنند و کنفدراسیون آسیا را در این جلسه تنها بگذارند.

این موضوعی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال آنرا تایید کرد و گفت: بسیاری از اعضای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به لحاظ مهرهایی که در پاسپورتشان می خورد و گرفتاری ایجاد می کند به ایران نیامدند.

شاید به همین خاطر باشد که تصمیم گیری درباره سهمیه کشورها برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به جلسه AFC در عمان موکول شده است. پیش از این قرار بود در جلسه تهران درباره سهمیه کشورها برای حضور در لیگ قهرمانان بحث و تصمیم گیری شود. علاوه بر این مشکل باید عدم سفر نمایندگان عربستان به ایران را هم دلیل دیگری دانست که جلسه کمیته مسابقات AFC ناقص برگزار خواهد شد.