به گزارش پارس نیوز، پخش برنامه ۹۰ بدون حضور عادل فردوسی پور مثل غذای بی نمک است و کاربران فضای مجازی هرگز شایعه جانشینی یک گوینده خبرورزشی را در برنامه ۹۰ باور نکردند.

 

برنامه ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور وارد یکی از بزنگاه های تاریخی خود شده است.


پس از مناقشه مدیر شبکه ۳ با تهیه کننده برنامه ۹۰ و اعلام اینکه عادل، رفتاری غیر حرفه ای داشته است ( می توانید در اینجا بخوانید ) ، نود دو هفته به محاق رفت و یک هفته نیز به احترام شب عزاداری پخش نشد.
در این مدت، منهای یک پست از رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» که تلاش کرده بود میان فردوسی پور و مدیر شبکه «آتش بس» ایجاد کند و البته به رفتار عادل در روی آنتن زنده انتقاد کرده بود ( می توانید در اینجا بخوانید ) هیچ خبری در این باره منتشر نشد.


اگر چه که علی فروغی در برنامه حالا خورشید از پخش برنامه ۹۰ در دوشنبه این هفته گفت ( می توانید در اینجا بخوانید ) اما از حالا تا زمانی که برنامه ۹۰ قاعدتا باید روی آنتن برود برخی در فضای مجازی به دنبال‌ شایعه‌سازی هستند.


حتی این شایعه سازان پا را فراتر گذاشته و مجری هم برای جانشینی عادل تعیین کردند!


این در حالیست که پخش برنامه ۹۰ بدون حضور عادل فردوسی پور مثل غذای بی نمک است و کاربران فضای مجازی هرگز شایعه جانشینی یک گوینده خبرورزشی را در برنامه ۹۰ باور نکردند؛ اصلا در بین مجریان و گوینده ها در صدا و سیما بعید می دانیم کسی بر سر این که به صندلی فردوسی پور در برنامه ۹۰ تکیه بزند ریسک کند !


به هر روی محتمل ترین اتفاق بر طبق سخنان مدیر شبکه سه این است که عادل فردوسی پور امشب روی آنتن است.


اما لااقل برای آن دسته که به شایعه ها علاقه مندند باید گفت که برای این که از پخش ۹۰ با اجرای فردوسی پور به صورت دقیق مطمئن شوند تا امشب صبر کنند.
اگر چه که همانطور که در بالاتر اشاره شد بر طبق صحبتهای علی فروغی مدیر شبکه سه سیما که در پی حواشی اخیر این برنامه، در برنامه «حالا خورشید» از پخش دوباره آن از این هفته خبر داده بود به احتمال زیاد حق با آنهایی است که می گویند امشب عادل با ۹۰ روی آنتن است…