به گزارش پارس نیوز، ملی پوشان کاراته ایران که بامداد شنبه ۱۲ آبان ماه تهران را به مقصد رم ایتالیا ترک کرده بودند، پس از توقفی چند ساعته در فرودگاه این شهر راهی مادرید شد. ملی پوشان کشورمان تا عصر یکشنبه به استراحت پرداخته و ساعت ۱۶ به وقت محلی در یکی از سالن های رزمی این شهر نخستین تمرین خود را برگزار کردند. 

در این تمرین ۸۰ دقیقه که شادابی و نشاط مشخصه بارز آن بود، بعد از گرم کردن بدنها، شگرد زنی زیر نظر مربیان انجام و سپس اجرای تکنیک و عکس العمل روی اجرای تکنیک رقیب در دستور کار مربیان قرار گرفت. 

قرار است اعضای تیم ملی کشورمان امروز صبح در باشگاه «ایوان لیال» قهرمان اسپانیایی پیشین جهان دومین جلسه تمرین خود را برگزار کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم قرعه کشی این دوره از رقابتها از ساعت ۱۸ امروز در مادرید برگزار خواهد شد و مسابقات از صبح فردا آغاز می شود. در روز نخست رقابتهای کاتا انفرادی و بانوان، مبارزات کومیته اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان در مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد. 

بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به مدت ۶ روز در سالن «ویزینک» شهر مادرید برگزار خواهد شد.