به گزارش پارس نیوز، 

شاید باورش سخت باشد که بدانیم پرسپولیس برای سفر به ژاپن و بازگشت به تهران نزدیک به ۱۰ روز را دور از تهران سپری می کند. کاروان سرخپوشان دوشنبه هفته گذشته راهی دوبی شد و بعد از ۲ روز اقامت در امارات در ۲ گروه به ژاپن رفت. برانکو و شاگردانش بعد از رسیدن به توکیو هم راهی کاشیما شدند تا مقابل حریف خود در فینال قرار بگیرند.

قطعا همین اتفاقات بود که باعث شد پرسپولیس برخلاف همیشه در دقایق پایانی خسته به نظر بیاید. حمید استیلی هم با توجه به سابقه پرسپولیس بین ۲ نیمه در تلویزیون پیش بینی کرد تیم برانکو در دقایق پایانی شاداب تر از حریف عمل کند اما همه چیز برعکس شد. 

سیدجلال حسینی هم در مصاحبه خود بعد از بازی به خستگی بازیکنان و افت بدنی آنها به دلیل اختلاف ساعت اشاره کرد. 

این ماجرا زمانی جالب تر می شود که بدانیم پرسپولیس در بازگشت هم برنامه ریزی عجیبی دارد. کاروان این تیم بار دیگر به دوبی می رود و تا چهارشنبه در باشگاه ایرانیان تمرین می کند. باشگاه اعلام کرده این تصمیم برانکو است تا تیمش به دور از حواشی و در آرامش تمرین کند، اما آیا در دوبی ایرانی های کمی ساکن هستند؟ همواره دیده ایم که در دوبی شاید نسبت به تهران هم افراد بیشتری برای دیدن تمرین سرخپوشان حاضر می شوند. 

دور بودن بازیکنان پرسپولیس از خانواده به مدت ۱۰ روز و طولانی شدن سفر و جابجایی های متوالی اتفاقاتی است که می تواند به تیم برانکو در بازی برگشت هم ضربه بزند.

مشخص نیست چرا باشگاه پرسپولیس برای سفر به ژاپن از پرواز چارتر استفاده نکرده است. آیا وزارت ورزش حاضر نبود برای دیداری به این حساسی برای سرخپوشان پرواز اختصاصی تهیه کند؟

قطعا کاشیما آنتلرز برای بازی برگشت بدون دردسر ۲ روز قبل از بازی، به تهران سفرمی کند و بلافاصله هم به ژاپن بازخواهد گشت. آیا حضور پرسپولیسی ها در دوبی هم در هنگام رفت و هم برگشت واقعا به تیم برانکو کمک می کند؟

ابهام های زیادی در برنامه ریزی پرسپولیسی ها برای فینال رفت و برگشت آسیا به چشم می خورد که باید مدیران این باشگاه به آن پاسخ بدهند. 


انتهای پیام/