به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده باید دیدار برگشت برابر نماینده ژاپن را برگزار کند تا قهرمان این دوره لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود و با توجه به شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت، بازی برگشت باید با تمام توان و استفاده از میزبانی از قهرمانی کاشیما جلوگیری شود.

هواداران پرسپولیس در فصل اخیر نشان دادند که در مواقع حساس هوای پرسپولیس را داشتند و در بازی های مهمی یک پای استادیوم آزادی بودند و بازی با کاشیما یک آزمون دیگر برای هوادران پرسپولیس تبدیل شده است.

شنیده می شود باشگاه پرسپولیس با هماهنگی شرکتی که بلیت فروشی را بر عهده دارد تصمیم گرفتند قیمت بالایی برای بلیت این بازی در نظر بگیرند و طبق شنیده ها از 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان بسته به جایگاه آن متغیر خواهد بود.

وقت کیسه دوختن برای جیب هوادار نیست/ پرسپولیس رفاقت می‌کند یا بیزینس؟!

هواداران پرسپولیس در طول فصل و بازی های معمولی لیگ برتر هم این تیم را تنها نگذاشتند و دیدن این بازی و حمایت از تیم محبوبشان حق مسلم آنهاست و نباید به بهانه گرانی بلیت، این هواداران از حضور در استادیوم محروم شوند.

وقت هواداری باشگاه پرسپولیس از هواداران فرا رسیده است و انتظار علاقمندان پرسپولیس بعد از سال ها به پایان رسیده و حضور حمایتی طرفداران پرسپولیس می تواند نقطه قوت این تیم در بازی دور برگشت فینال باشد.

هوادارانی که در بی پولی ، سرما و گرما در بازی های این تیم حضور داشتند حق دارند این بازی را از نزدیک با همان قیمت همیشگی تماشا کنند و برخی از دوستان از آب گل آلود ماهی می گیرند و تصمیم دارند برخی کمبودهای مالی را از این بازی تامین کنند و به جرات می توان گفت این افراد برایشان قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی تفاوتی ندارد، آنها فقط بلیت می فروشند ،پول می گیرند و این اتفاق را گاهی بالاتر از ظرفیت استادیوم ، برای ریالی بیشتر انجام می دهند.

وقت کیسه دوختن برای جیب هوادار نیست/ پرسپولیس رفاقت می‌کند یا بیزینس؟!

گرشاسبی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و آنهایی که خود را هوادرار این تیم می دانند، بازی برگشت وقت آزمون است و باید امتحان پس بدهند .

این بار باشگاه پرسپولیس باید هوای هوادار واقعی پرسپولیس را داشته باشد، چرا که راه دراز است و ....

این فینال می گذرد، چه با قهرمانی، چه بی قهرمانی و پرسپولیس می ماند و راهی طولانی و هوادارانی که رکن اصلی موفقیت هستند، حق انتخاب با شماست، یا ریال بیشتر را انتخاب کنید، یا قید رفاقت را بزنید.


انتهای پیام/