به گزارش پارس نیوز، لیورپول باید امشب در لیگ برتر به مصاف تیم آرسنال برود. برتری در این دیدار به لیورپول کمک می‌کند تا بهترین شروع فصل شاگردان لیورپول در تاریخ لیگ برتر ثبت شود.  رقابت منچسترسیتی و لیورپول بر سر عنوان قهرمانی در کنار چلسی شرایط را برای این سه تیم سخت کرده است.

یورگن کلوپ درباره آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر گفت: امسال رقابت‌های لیگ برتری خیلی سخت است. ما امسال رقیبان جدی برای قهرمانی داریم. حتی تاتنهام، آرسنال و یونایتد هم تیم‌هایی هستند که امسال برای قهرمانی در لیگ برتر می توانند رقیب جدی برای ما باشند. در هر صورت امسال حساس ترین رقابت لیگ برتر در چند سال اخیر است. در آلمان مثلا شرایط فرق می کند و در ماه اکتبر همه مطمئن می شوند که بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا می شود.  من به عنوان یک هوادار فوتبال از رقابت های این فصل لذت می برم و مطمئن هستم این شرایط برای خیلی از تیم ها نیز اینطور خواهد بود.

در صورتی که لیورپول به آرسنال ببازد، توپچی های لندن به یک امتیازی لیورپول خواهد رسید و رقابت را در صدر جدول حساس تر می کند. منچسترسیتی دیگر رقیب لیورپول برای قهرمانی به دیدار ساوتهمپتون خواهد رفت.