به گزارش پارس نیوز، پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح روز شنبه در دیداری حساس در چاروب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان مهمان کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد بود، در آستانه این بازی مهم دایگو نیشی مدافع گلزن کاشیما در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همه چیز را آماده قهرمانی نماینده ژاپن دانست.
ای اف سی در مقدمه نوشت: دایگو نیشی مصمم است تا صفحه جدیدی در تاریخ غنی کاشیما آنتلرز بنویسد، تیم ژاپنی برای نبرد با پرسپولیس جمهوری اسلامی ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 آماده می شود.
کاشیما موفقترین باشگاه ژاپن است، اما با وجود کسب هشت عنوان قهرمانی در لیگ، شش جام حذفی و پنج جام امپراتوری، تاج غول های ایباراکی هیچ گاه طعم قهرمانی در مسابقات آسیایی را نچشیده اند.

 

با این حال، نیشی معتقد است که همه چیز مهیا است که این تیم بتواند در سال جاری عنوان قهرمانی قاره کهن را کسب کند.
این مدافع 31 ساله در آستانه برگزاری دیدار رفت شنبه در ورزشگاه کاشیما گفت: "ACL (لیگ قهرمانان آسیا) فوق العاده مهم است.

 

"اگر ما قهرمان شویم، این بیستمین عنوان قهرمانی باشگاه خواهد بود و همه ما در باشگاه، از جمله طرفداران، با هم متحد شده ایم تا تضمین کنیم می توانیم برای اولین بار قهرمان شویم."

کاشیما پس از یک دیدار الاکلنگی برابر سووون سامسونگ کره جنوبی که در نهایت به پیروزی 6بر5 آنها انجامید،جایگاه خود را در فینال تثبیت کرد.

 

این پیروزی به رغم عقب افتادن 2-0 در هشت دقیقه اول بازی رفت به دست آمد و نیشی می داند که تیم در بازی با پرسپولیس باید در خط دفاعی مستحکم تر باشد.

نیشی گفت: "البته ما نباید گل بخوریم.پرسپولیس که خارج از خانه بازی می کند از خط دفاعی فوق العاده ای خواهد داشت و بنابراین باید مطمئن شویم که با برتری و دست پر به ایران می رویم."

 

" دو مهاجم پرسپولیس واقعا قوی هستند. ما در مورد چگونگی مقابله با حریف، جزئیات بیشتری را در نظر خواهیم گرفت، اما ما سعی خواهیم کرد در مناطقی که آنها پا به توپ هستند، فشار زیادی وارد کنیم."

 

نیشی ادامه داد: "ما می دانیم این مهم است که مانع پاسکاری های خطرناک آنها باشیم، و هنگامی که آنها نفوذ می کنند، ما باید از یکدیگر حمایت زیادی بکنیم."

حتی اگر در خط دفاع کاشیما شکاف ایجاد شده و بشکند ، کاشیما در این سال بارها و بارها نشان داده که می تواند توسط نیشی و دیگر هم تیمی هایش گلزنی کند.
نیشی و یاماموتو هر دو برابر سوون سامسونگ گلزنی کردند،در حالی که آتسوتو اوچیدا گل پیروزی بخش این تیم در بازی رفت را در دقایق تلف شده به ثمر رساند.
مدافع گلزن کاشیما که دور یک هشتم نهایی برابر شانگهای چین هم گلزنی کرده در این باره گفت:
"من همیشه بازیکنی بوده ام که در گلزنی مشارکت داشته ام و امسال بسیاری از آنها در مقاطع مهمی به ثمر رسیده اند."

" نمیتوانم بجای بازیکنان دیگر حرف بزنم، اما برای من شخصا احساس می کنم این فقط به این دلیل است که هدف من این است که گلهای بیشتری بزنم."