به گزارش پارس نیوز، مرتضی پورعلی‌گنجی که در تمرینات تیم یوپن با مصدومیت مواجه شد، در حال برطرف کردن آسیب‌دیدگی خود است تا هرچه زودتر مشکل مصدومیتش را سپری کرده و به شرایط خوب و مد نظرش برسد. به همین بهانه سؤالات مختلفی را از مرتضی پرسیدیم و مدافع و لژیونر ملی‌پوش کشورمان پاسخگوی سؤالات ما شد. 


*از تیم یوپن چه خبر؟
تیم ما قبل از بازی با اندرلخت دو بازی برگزار کرد که هر دو بازی را با نتیجه مشابه ۲ بر یک واگذار کرد و دیشب هم بازی اش را مقابل اندرلخت برگزار کرد. 


*سرمربی و مسئولان تیم‌تان پیگیر شرایط و وضعیت تو نیستند؟
چرا آقای ماکه‌له‌له سرمربی‌مان و بقیه هم‌تیمی‌هایم پیگیر وضعیتم بوده و هستند. 


*از بازیکنان و هم‌تیمی‌هایت در تیم ملی پیغامی گرفتی؟
بله بازیکنان تیم ملی در این مدت خیلی به من لطف داشتند و جویای احوالم بودند و برایم آرزوی سلامتی داشتند. 


*گویا برای پژمان منتظری هم پیام فرستاده بودی؟
پژمان مصدوم شده بود به همین دلیل برایش آرزوی سلامتی داشتم که زودتر ان‌شاءا... شرایطش بهتر شود و برگردد. 


*از بازی تیم ملی با بولیوی بگو. 
بازی خوبی مقابل بولیوی برگزار کردیم و بازیکنان‌مان نمایش مطلوبی داشتند. مسلماً هر قدر بازی دوستانه بیشتری داشته باشیم، شرایط‌مان بهتر می‌شود. 


*اما در حالی که ما با بولیوی بازی می‌کنیم تیم‌های دیگر مانند عراق با آرژانتین بازی می‌کنند؟
فدراسیون فوتبال که پیگیر است، اما به هر حال امیدوارم مسئولان تصمیمات بهتری بگیرند. آن‌ها باید از تیم ملی حمایت بیشتری در آستانه جام ملت‌ها داشته باشند، چون ما کشوری ندار نیستیم به همین دلیل امیدوارم وزارت ورزش و آقای روحانی نگاه ویژه‌ای به تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشند تا ما بتوانیم در جام ملت‌ها مردم را شاد کنیم. قدر مسلم در اوج مشکلات اقتصادی و... فوتبال تنها چیزی است که می‌تواند شادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد. در ایران هم چیزی جز فوتبال نمی‌تواند مردم را خیلی خوشحال کند. 


*با کاوه رضایی صحبت نکردی؛ بازیکنی که مقابل موناکو بازی کرد؟
با کاوه در ارتباطم. خوشحالم کاوه که مصدومیت نادری پیدا کرده بود، وضعیتش کاملاً بهبود یافت و موفق شد نمایش خوبی ارائه کند. 


*درخصوص نتایج پرسپولیس در آسیا و رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان چه صحبتی داری؟
به تمام ایرانی‌ها بابت موفقیت نماینده کشورمان در آسیا تبریک می‌گویم. پرسپولیس خیلی خوب بوده و دل مردم ایران را شاد کرده است. من فکر می‌کنم پرسپولیس جدا از تیم خوب و کادر فنی خوبی که از آن‌ها بهره می‌برد، هوادارانی هم دارد که به این تیم بیشترین کمک را می‌کنند. پرسپولیس با این هواداران می‌تواند یقه هر تیمی را بگیرد و قهرمان آسیا شود. ان‌شاءا... ما هم بعد از موفقیت پرسپولیس سعی می‌کنیم بهترین نمایش را در جام ملت‌ها داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم. 


*درخصوص بازی سرخپوشان مقابل کاشیما چه صحبتی داری؟
کاشیما خط جلوی خیلی خوبی دارد، اما به همین مقدار خط دفاعی خیلی ضعیفی هم دارد. پرسپولیس با دفاع تیمی می‌تواند در حملاتش به تیم کاشیما گل بزند. 


*برای جام ملت‌ها که آماده می‌شوی؟
به امید خدا یک ماه قبل از جام ملت‌ها آماده تمرین و بازی می‌شوم و قبل از آن در یک بازی یوپن هم بازی خواهم کرد.