به گزارش پارس نیوز، سایت فوتبال 24 بلژیک در مطلبی با عنوان «هواداران کلوب بروژ دیوانه هستند، قرارداد با تیم کامپیونن را به او بدهید» نوشت: کاوه رضایی نتوانست خودش را با انتظارهای زیاد از او در کلوب بروژ منطبق کند و در بازی اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک برابر تیم اوستنده نیز نیمکت‌نشین شد. کلوب بروژ برای خرید کاوه رضایی 5 میلیون یورو پرداخت کرد اما این مهاجم ایرانی هنوز نتوانسته خودش را نشان دهد.

این رسانه فوتبال بلژیک سپس با انتشار پیام‌های هواداران کلوب بروژ درباره کاوه رضایی پیام یکی از آنها را که خواهان انتقال این ملی‌پوش ایرانی به تیم کامپیونن شده بود را برجسته می‌کند. اف‌سی کامپیونن نام سریال طولانی‌مدت و کمدی است که به ماجراهای یک تیم محلی و تخیلی می‌پردازند. این سریال در سال‌های 1990 تا 2011 در شبکه یک تلویزیون بلژیک پخش شده است.

خبر دیگر از کاوه رضایی شکایت از این ملی‌پوش ایرانی و کلوب بروژ به یوفا و فیفا است.

مدیر برنامه کاوه رضایی از این ملی‌پوش ایرانی و کلوب بروژ به فدراسیون فوتبال بلژیک، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و فیفا بابت عدم پرداخت حق انتقال از تیم شارلوا به کلوب بروژ شکایت و خواهان دریافت غرامت 2 میلیون یورویی شده است.

سایت فوتبال بلژیک نیز گزارش داد که مدیر برنامه‌ کاوه رضایی در پرونده انتقال او به کلوب بروژ کنار گذاشته شد و مجتبی بیات، برادر مدیر عامل ایرانی باشگاه شارلوا و مجری اصلی تمامی نقل‌وانتقال‌های فوتبال بلژیک آن را بر عهده گرفته بود. مجتبی بیات مدتی قبل از سوی پلیس بلژیک به اتهام پولشویی در فوتبال بلژیک بازداشت شد.