به گزارش پارس نیوز، نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که سابقه بازی کنار لیونل مسی و سابقه بازی مقابل کریستیانو رونالدو را دارد به تمجید از دو فوق‌ستاره فوتبال جهان پرداخت که در سال‌های اخیر رقابت نزدیکی با یکدیگر برای کسب عناوین انفرادی و تیمی داشته‌اند.

نیمار که در سال ۲۰۱۷ در ازای پرداخته شدن رقم ۲۲۲ میلیون یورویی‌ فسخ قراردادش از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در گفت‌‌وگو با رسانه آمریکایی «The Players' Tribune» گفت: من سابقه بازی با مسی را دارم، کسی که به اعتقاد من یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است. او الگوی من در فوتبال است. از هر روز بازی یا تمرین در کنار مسی و حتی دیدن بازی‌های او، چیزهایی یاد گرفتم. همین باعث قوی‌تر شدنم و افزایش ظرفیتم در زمین شد و هنوز هم در حال یادگیری از لئو هستم.

وی همچنین در تمجید از فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید که در این تابستان به یوونتوس ملحق شد، اظهار داشت: کریستیانو رونالدو هم یک اعجوبه است. تقابل با او خوشایند و البته باعث افتخار است، اما باید خودمان را آماده‌تر کنیم. او یکی از فوق‌العاده‌ترین فوتبالیست‌ها در فوتبال است، بنابراین در تقابل با او باهوش‌تر و هوشیارتر بود، اما در عین حال از کریس هم می‌شود چیزهای زیادی آموخت.

نیمار در پایان خاطرنشان کرد: هر دوی آنها انسان‌های بزرگی هستند که می‌توانم با آنها ارتباط برقرار کنم چون می‌خواهم از آنها یاد بگیرم، چون چیزهای بیشتری می‌خواهم، چون به دنبال گلزنی، پیروزی و کسب عناوین بیشتر هستم. با این شرایط هر روز در حال یادگیری از آنها هستم.