به گزارش پارس نیوز، یونس دلفی، ستاره جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان که در ابتدای فصل ازپی اس وی آیندهون هلند پیشنهاد جدی داشت و قصد داشت پس از پایان دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران و عربستان در رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به کشور لاله های نارنجی ( لقب کشور هلند ) برود اما با مخالفت حمید استیلی و اعضای تیم ملی امید روبرو شد و فرصت حضور در نماینده هلند در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

با پیگیری های او و مدیر برنامه اش، دلفی سرانجام مجوز و روادید را برای حضور در هلند بدست آورد اما مارک فن بومل به مهاجم جوان کشورمان بیان کرد که به دلیل حساسیت لیگ اردویژه و لیگ قهرمانان اروپا وقت ندارد تا تمرینات او را ببیند و بهتر است نیم فصل به تمرینات پی اس وی بیاید. به هرحال او به تمرینات استقلال خوزستان اضافه شد و قرار است با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت مسجد سلیمان قرار بگیرد.

یعقوب پیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این خبر می گوید: یونس دلفی به ما بیان کرده تا نیم فصل در تیم می ماند و سپس به هلند می رود، زیرا زمان کافی نبوده تا در تمرینات، عملکرد این بازیکن را ببینند و تا نیم فصل در استقلال خوزستان است.

گفتنی است، پی اس وی هلند در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بارسلونا اسپانیا، اینتر ایتالیا و تاتنهام انگلیسهمگروه است و پس از پایان هفته سوم، با یک امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان مارک فن بومل تک امتیاز خود را از دیدار با تاتنهام کسب کردند.