به گزارش پارس نیوز، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: شما یقین داشته باشید که کاشیما را در ژاپن شکست می‌دهیم. مطمئن باشید همین بازی رفت را پیروز می‌شویم و شک نداشته باشید.

 

وی درباره فتح سایر جامها نیز این گونه توضیح داد: شرایط دشوار است و هم جام حذفی مثل همین بازی با نود ارومیه که خوب بازی کردند، در لیگ برتر هم که فرسایشی است و در تعطیلات تیم ملی و … و باید بار‌ها بدنسازی انجام و مجدد به بازی می‌آیند در لیگ قهرمانان آسیا هم همینطور. شرایط سخت است، اما تا اینجا تیم ما خوب کار کرده و سرمربی خوبی بالای سر ماست در کنار آن مدیریت باشگاه هم خوب عمل کرده و امیدواریم این سه چهار بازیکنی که در نیم فصل به ما اضافه می‌شوند خیلی کمک کنند، چون به آن‌ها واقعا نیاز داریم و جایگاه پرسپولیس هر فصل بهتر شود. هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید با افتخار بیاید و امیدواریم که این جایگاه پرسپولیس را در بهترین نقطه نگه داریم.

 

هافبک پرسپولیس گفت: مصدومیت جزیی از فوتبال است و به غیر از من برای بسیاری فوتبالیست‌ها رخ داده است، ولی تیم ملی حضور داشته‌اند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و اگر سرمربی تیم ملی صلاح دانست با افتخار کمک می‌کنم و اگر صلاح ندانستند برای بازیکنانی که در تیم ملی هستند آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدواریم تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد و صددرصد همه توقع دارند که تیم ملی در این جام خوب نتیجه بگیرد. ان شاالله قهرمانی را در امارات جشن بگیریم تا برای همه ایرانیان اتفاقی خوبی باشد و بتوانیم نگاه خیلی خوبی را به ایران جذب کنیم و پرچم کشورمان را بالا نگه داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: از همسرم و خانواده‌ام هم تشکر می‌کنم که در ابتدای فصل با مشورت خود به من کمک کردند تا بار دیگر در کنار پرسپولیس باشم و ازحمایت هواداران هم ممنونم و امیدوارم در نهایت قهرمان آسیا شویم.