به گزارش پارس نیوز، داود رفعتی در این باره گفت: در بازی دو تیم بادران تهران و استقلال جنوب از سری رقابتهای لیگ دسته اول متاسفانه شاهد اتفاقات ناخوشایندی پس از پایان بازی بودیم.

وی در ادامه افزود: برادر سرمربی تیم بادران به داور مسابقه حمله کرد و به طرز عجیبی سیدمهدی سیدعلی (داور) را مورد ضرب و شتم قرار داد که متاسفانه حال عمومی وی خوب نبود و به بیمارستان منتقل یافت. همچنین داور چهارم هم از ناحیه سر دچار شکستگی شد زیرا با سنگ به سر او ضربه زدند. 
رئیس دپارتمان داوری بیان کرد: انتظار می رود از تیم ها اگر اعتراضی نسبت داوری در جریان بازی دارند آن را کتبا به کمیته یا دپارتمان داوران ارائه دهند. همانگونه که در هفته دهم لیگ برتر اعلام کردیم داوران ما اشتباهاتی در بازیها داشتند، مطمئنا اشتباهات تیم داوری در این بازی را نیز رسانه ای می کردیم . امیدوارم از این به بعد شاهد هتک حرمت داوران نباشیم.
رفعتی در پایان اظهار داشت: به فرض هم که داور مرتکب اشتباه شده باشد چرا باید چنین رفتاری با داوران ما انجام شود. از کمیته های انضباطی و اخلاق درخواست دارم هر اقدامی علیه داور بازی صورت می گیرد با جدیت و شدت این موارد را پیگیری کنند، چرا که داور مسابقه باید در زمین  احساس امنیت داشته باشد تا بتواند به خوبی به وظایف خود عمل کند.