به گزارش پارس نیوز، 

در هفته های گذشته شایعاتی مبنی بر حضور کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تیم مراکش شنیده می شد و حتی سایت le360.ma، مصاحبه ای از فوزی لکیا، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش منتشر شد که مسئولان فوتبال این کشور در صدد پیدا کردن جانشینی برای سرمربی خود هستند و  نام سرمربی تیم ایران هم در بین گزینه شیرهای اطلس ( لقب تیم ملی مراکش ) بود اما محمد مکروف، مشاور و سخنگوی رئیس فدراسیون فوتبال مراکش این خبر را تکذیب کرد و گفت:  فدراسیون فوتبال مراکش هیچ ارتباطی با کارلوس کی‌روش نداشته و به قراردادی که با سرمربی خودمان داریم،  پایبند هستیم.

حال ساعتی پیش رسانه های مراکشی خبر دادند که قرارداد اروه رنار تا سال 2022 با مراکش است و با این تیم در مقدماتی جام ملت های آفریقا و جام جهانی 2022 قطر شرکت می کنند و به هیچ عنوان قصد قطع همکاری با او را ندارند. 

گفتنی است، تیم ملی مراکش در مقدماتی جام ملت های آفریقا 2019 و در گروه B با تیم های کامرون، مالاوی و کومور همگروه است و اکنون با کسب 7 امتیاز پس از کامرون در رده دوم جدول قرار دارد. 

همچنین کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله تیم ملی فوتبال ایران هم قراردادش را تا پایان جام ملت های آسیا 2019 امارات تمدید کرده و اگر قصد ترک فوتبال کشورمان را داشته باشد، به طور قطع پس از پایان جام ملت ها این کار را انجام خواهد داد.


انتهای پیام/