به گزارش پارس نیوز، 

در رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان جهان، رادین در بازی اول مرحله گروهی در جدول ۴ به دیدار نارنجو انجل بازیکن ۱۴ ساله پورتوریکویی با رتبه بندی ۴۹ دنیا می‌رود. مهم‌ترین عناوین این بازیکن طلای مسابقات اپن جوانان جهان در سوئد در سال ۲۰۱۸ است. او همچنین در بازی‌های اپن نوجوانان و جوانان ۲۰۱۷ در الساوادور صاحب مدال نقره نیز است. این بازیکن در سیدبندی مسابقات دارای جایگاه ۱۷ است.

بازی دوم رادین در مرحله گروهی از حساسیت حائز اهمیتی برخوردار است. حریف لو فین استرالیایی با ۱۳ سال سن و دارای رنکینگ ۲۵ دنیا است. از مهمترین عناوین کسب شده توسط این بازیکن طلای چلنج نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶ به میزبانی چین می‌باشد. او همچنین دارای دو طلای دیگر در رقابتهای اپن جوانان و نوجوانان استرالیا در سال ۲۰۱۷ در هر دو رده سنی است. این بازیکن در سید ۱۳ مسابقات انفرادی نیز قرار دارد.

نماینده نوجوان کشورمان در بازی سوم به مصاف هوانگ ادیسون ۱۵ ساله کانادایی میرود.این بازیکن دارای طلای رقابتهای اپن جوانان و نوجوانان کانادا در سال ۲۰۱۸ در رده سنی زیر ۱۸ سال و دو طلای اپن نوجوانان و جوانان در سال ۲۰۱۷ در اسپانیا و لهستان در رده سنی زیر ۱۸ سال میباشد.هوانگ در سید بندی مسابقات در رده ۲۹ قرار دارد.

انتهای پیام/