به گزارش پارس نیوز، 

مهدی ضیایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اتفاق رخ داده میان او و علی دایی و کتک خوردنش از سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: من طبق روال همیشگی خواستم که برای گزارش بازی پرسپولیس و سایپا جهت پخش در بخش خبری فردا ساعت 17 در کنار زمین ورزشگاه تختی پلاتو بگویم که علی دایی دقایق آخر بازی از کنارم رد شد و به سمت رختکن رفت. اتفاقات این بازی در داخل زمین را همه دیدند و همان اتفاقات به داخل تونل کشیده شد و جایی که منتهی به رختکن 2 تیم می شود . درگیری شدیدی بود و فیلم هایش هم منتشر شد و خیلی صحنه های تاسف انگیزی رخ داد. با توجه به دوستی که با علی دایی سرمربی سایپا داشتم به سمت او رفتم و  گفتم که به سمت رختکن برود تا فیلم و عکسی از او نگیرند تا فردا  از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه نشود. 

او ادامه داد: علی دایی سیلی محکمی به من زد و خدا را گواه می گیرم که هنوز این سیلی درد می کند. من از این موضوع تعجب می کنم که دایی به ناحق به صورت من زد اما سرپرست این تیم این موضوع را تکذیب کرد. در صورتی که درویش مدیر عامل سایپا این موضوع را تایید کرد. 

ضیایی درباره اینکه علی دایی موضوع سیلی زدن به شما را تکذیب کرده است، گفت: سیلی خوردنم از سوی دایی تکذیب نشده است چرا که سئوالی درباره این موضوع در  نشست خبری مطرح نشد. خبرنگاران در نشست خبری نپرسیدند که  بی احترامی از سوی خبرنگار صورت نگرفته چرا علی دایی به صورت او سیلی زد ؟ خلاف شرعی صورت نگرفته است و حتی محمد دایی و علی حاتم این موضوع را تکذیب کردند اما درویش مدیرعامل سایپا و حاج محمدی بازیکن این تیم این موضوع را تایید کردند. صحنه های کتک خوردنم از سوی دایی در فیلم حراست ورزشگاه هست اما آقایان آن ار تکذیب می کنند. من برای خودم ناراحت نیستم و برای تعداد زیادی از خبرنگاران ناراحت هستم که این همه زحمت می کشند و در سرما و گرما به ورزشگاه می آیند . من اهل شکایت نیستم اما  به من انگ شهرت طلبی زدند در صورتی که قصد این کار را ندارم. خبرنگار صدا وسیما هستم و تصویرم 2 بار در هفته در تلویزیون پخش می شود و به دنبال شهرت طلبی نیستم. به جای اینکه عذرخواهی کنند البته به عذرخواهی آنها هم نیاز ندارم اما حداقل بی حرمتی هم نکنند چرا که ما زحمت می کشیم. 

 

انتهای پیام/