به گزارش پارس نیوز، احمد نوراللهی در اواخر دیدار مقابل السد با مصدومیت مواجه شد و با پنهان کردن آن تا پایان بازی در زمینحضور یافت که این مساله باعث تشدید آن شد. هافبک جوان سرخپوشان در آن دقایق با توجه به شرایط تیم و کمبود نفرات روی نیمکت علیرغم مصدومیت از ناحیه چهار سر ران، با ریسکی بزرگ در ترکیب تیم حضورش را ادامه داد.

اکنون کادرپزشکی پرسپولیس با اعلام موضع مصدومیت این تیم که از ناحیه چهار سر ران و با پارگی همراه بوده است، از حضور او در شرایط فعلی برابر سایپا جلوگیری کرده است تا تمهیدات لازم برای بهبودی او صورت گیرد.

با این حال کادرفنی امیدوار است بتواند این بازیکن را در یکی از تاریخی‌ترین بازی‌های تیم در اختیار داشته باشند. موضوعی که خواسته بزرگ این بازیکن نیز محسوب می‌شود و شماره هشت سرخپوشان طی چند روز اخیر با مشورت با کادرپزشکی به دنبال راهی برای تسریح مسیر بهبودی‌اش بوده است. با این حال تمام مسیرها به استراحت چند هفته‌ای و ادامه روند درمانی ختم شده است و کمترین میزان طول درمان و پیگیری شرایط او را به سه هفته دوری از ترکیب و تمرینات سنگین رسانده است.

نوراللهی اما برخلاف این توصیه‌ها، بعد از استراحت در بازی امروز امیدوار است بتواند تیمش را در جدال رفت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن همراهی کند. موضوعی که با ریسک بزرگی برای او همراه خواهد بود و می‌تواند آسیب بزرگی برای ستاره جوان سرخپوشان محسوب شود.

همه چیز البته در نهایت به نظر کادرپزشکی و بررسی شرایط این بازیکن بعد از این بازی بستگی خواهد داشت و باید دید آنها مجوز حضور این بازیکن را برابر کاشیما در بازی رفت صادر خواهند کرد یا خیر. کادرپزشکی البته طی چند وقت اخیر با توجه به شرایط تیم و خواسته بازیکنان در برخی مواقع مجبور به صدور مجوز بازگشت زودهنگام برای آنها شده است. با توجه به همین شرایط شجاع خلیل زاده از ابتدای فصل با درد ناشی از مشکل در گردن، ماهینی با توجه به پارگی مینیسک، کامیابی نیا با مشکل کتف، بشار رسن و سیامک نعمتی با درد مچ پا و سیدجلال حسینی نیز با درد کشاله به بازی پرداخته‌اند.

اکنون علیرغم ریسکی که حضور احمد نوراللهی با توجه به این مصدومیت در صورت حضور در جدال رفت مقابل کاشیما آنتلرز متوجهش خواهد شد باید دید این ستاره جوان آن را خواهد پذیرفت یا خیر.