به گزارش پارس نیوز، گادوین منشا گرچه نتوانست گلی مقابل السد به ثمر برساند، اما تا سوت پایان بازی مدافعان حریف را اذیت کرد. این مهاجم آفریقایی پاس تک‌گل سیامک نعمتی را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد. او اگر کمی خوش‌شانس بود یا ضربه علی عیپور تبدیل به گل می‌شد، تعداد پاس گل‌هایش به عدد ۲ می‌رسید! با این حالپرسپولیس به لطف برد یک بر صفر در خانه السد و تساوی یک - یک مقابل این حریف قطری در تهران تاریخساز شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. یک روز پس از پایان این مسابقه دقایقی با گادوین منشا همکلام شدیم که یکی از خوب‌های پرسپولیس در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.
* یکی از بازیکنانی بودی که از هفته قبل حرف از صعود به فینال آسیا و قهرمانی این رقابت‌ها می‌زدی. چرا؟
به هر حال مشخص بود. من انگیزه فراوان بچه‌ها و انرژی مثبت مربیان را می‌دیدم. ما نمی‌خواستیم در نیمه‌نهایی با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کنیم. 
* ولی فصل گذشته در همین مرحله خداحافظی کردید؟
فصل گذشته ما با حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی روبه‌رو شدیم. قبل از بازی رفت نیمه‌نهایی برابر الهلال عربستان، مهدی طارمی محروم شد. کمال و سیدجلال را به دلیل محرومیت نداشتیم و یکسری مسائل باعث شد فینالیست نشویم، اما امسال تجربه کافی را داشتیم. 
* و این بار دیگر در نیمه‌نهایی خداحافظی نکردید.
بله، هم خودمان تجربه خوبی داشتیم و هم هواداران خیلی کمک کردند. بازی کردن جلوی این هواداران پرسپولیس برای هر حریفی ولو السد سخت و دشوار است. 
* این بازی هم یک‌جور‌هایی ما را به یاد بازی با الدحیل در یک‌چهارم نهایی انداخت. قبول داری؟
با این تفاوت که من گل نزدم و سیامک (نعمتی) زد. 
* ولی پاس گلش را تو دادی!
ببینید یک چیزی می‌گویم شاید باور نکنید. گلزنی مقابل الدحیل فوق العاده بود، اما پاس گلی هم که به سیامک دادم خیلی چسبید! واقعاً وقتی سیامک گل زد، انگار خودم زدم. 
* یعنی پاس گل دادن هم به اندازه گلزنی خوشحال‌کننده است؟
اگر پاس گلی باشد که پرسپولیس را به فینال آسیا برساند، بله می‌تواند به اندازه گلزنی جذاب باشد. 
* البته اگر علی علیپور در دقیقه ۶۴ مثل سیامک نعمتی قدر پاس زمینی تو را می‌دانست، شاید الان تعداد پاس گل‌هایت برابر السد به عدد ۲ می‌رسید.
به نظرم علی ضربه اش را خیلی خوب زد. آن لحظه فقط باید ضربه را یک‌ضرب می‌زدی و علیپور هم زد که دروازه‌بان السد با خوش‌شانسی آن را مهار کرد. 
* گلر شما هم کم عکس‌العمل خوب نشان نداد! نظرت درباره واکنش علیرضا بیرانوند روی ضربه سر تماشایی ژاوی در دقیقه ۸۵ چیست؟
واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؟ علیرضا بیرانوند سوپراستار گلری فوتبال آسیاست. اگر آن ضربه ژاوی گل می‌شد، دیگر شاید نمی‌توانستیم جبران کنیم، اما بیرانوند دوست خوبم آن را مهار کرد تا پرسپولیس را به فینال آسیا برساند. واقعاً فوق العاده بود. 
* می‌دانیم رابطه خیلی صمیمانه‌ای با علیرضا بیرانوند داری. پس از پایان بازی به او چه گفتی؟
باور کنید یادم نمی‌آید بعد از بازی چه شد از بس که خوشحال بودم. بیرانوند هم همین‌طور... علیرضا یک پسر شوخ و خوب است که همیشه به من روحیه می‌دهد. او جلوی السد هم نشان داد بهترین است و به خاطر علیرضا و بازی درخشانش خوشحالم. البته همه بچه‌های تیم از سیدجلال و شجاع بگیرید تا نوک حمله علیرضا علیپور خوب بودند و این فینال حق ما بود. 
* حالا که به فینال رسیدید، فکر می‌کنید بتوانید قهرمان آسیا شوید؟
چرا نشویم؟ ما بهترین تیم آسیا هستیم و فقط قهرمانی آسیا را هم می‌خواهیم و بس! در بین ۴ تیم حاضر نیمه‌نهایی آسیا فقط پرسپولیس پارسال هم به این مرحله رسیده بود و این ثابت می‌کند ما شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی هستیم.