به گزارش پارس نیوز، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان،محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان و یکی از شانس‌های اصلی ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها در سومین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی برابر رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در یک مبارزه سخن با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

گرایی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز نلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد در غیز اینصورن حذف خواهد شد.

گرایی پیش از این  در دیدار نخست به مصاف دائه کیون پارک از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و در دومین مبارزه خود و در مرحله یک هشتم نهایی برابر مورات داگ از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید.

پیش از این و در جریان رقابت های ۴ وزن نخست،مسلم نادری خادم در ۵۵ و محسن حاجی پور در وزن ۶۳ کیلوگرم برابر رقبایشان شکست خوردند و باید منتظز صعود آن‌ها به دیدار فینال باشند در غیر اینصورت حذف می‌شوند.اما سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم با کسب دو پیروزی مقتدرانه که با ضربه فنی بدست آمد راهی یک چهارم نهایی شد.عبدولی برای رسیدن به نیمه نهایی باید به مصاف رفیق‌حسین‌اف قهرمان اروپا از آذربایجان برود.