به گزارش پارس نیوز، 

مهرداد محمدی در خصوص جنجال‌های داوری دیدار با نساجی و اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد پنالتی سپاهان درست نبوده است، گفت: این اولین باری است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و البته نمی‌دانم کارشناسان داوری چه نظری در مورد این پنالتی داشتند. فراموش نکنید که سپاهان در بازی‌های گذشته خیلی از داوری ضرر کرده و اگر این اشتباهات نبود، الان با 25 امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم.

وی با اشاره به شانس قهرمانی سپاهان و اینکه چه تیم‌هایی رقیب این تیم هستند، خاطرنشان کرد: چند تیم دنبال قهرمانی هستند، به عنوان مثال پدیده تیم خیلی خوبی دارد و پرسپولیس و تراکتورسازی هم تیم‌های پرقدرتی هستند. سپاهان هم بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل سخت حالا تلاش می‌کند تا خودش را در بهترین جایگاه قرار دهد و تلاش ما این است که به قهرمانی برسیم.

محمدی در رابطه با دیدار مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر افزود: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بازی با استقلال هم قطعاً یک بازی جذاب خواهد بود. چمن ورزشگاه آزادی کیفیت بسیار خوبی دارد، تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه می‌آیند و هر دو تیم هم دنبال برد هستند که این مسائل بازی را جذاب‌تر می‌کند. ما به تهران می‌آییم تا استقلال را شکست بدهیم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

هافبک سپاهان که در این فصل 3 گل زده و 4 پاس گل هم داده درباره اینکه آیا امیدوار است به تیم ملی دعوت شود یا نه، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی باشد و باعث افتخار من است که دعوت شوم. اگر هم دعوت نشدم همیشه برای موفیت تیم ملی دعا می‌کنم. امسال شرایط خوبی دارم و باید از امیر قلعه‌نویی تشکر ویژه کنم که باعث شد از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنم. بعد از حضور در باشگاه سپاهان هم از لحاظ فوتبالی پیشرفت کردم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

محمدی در خصوص وضعیت برادرش در لیگ روسیه تصریح کرد: میلاد یکی از 11 بازیکن برتر روسیه است که امیدوارم در فصل بعد بتواند به یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی برود. او دوست دارد در انگلیس بازی کند و امیدوارم به هدفش برسد.