به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال در 6 شهر روز چهارشنبه برگزار شد و تیم های پیکان، شهرداری گنبد، فولادسیرجان ایرانیان، خاتم اردکان، کاله مازندران و پیام خراسان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. تیم های پیکان، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان و کاله مازندران به دومین برد خود دست یافتند تا در پایان دومین هفته از جمله تیم های بالانشین جدول باشند.

پیکان 3 – عقاب نهاجا صفر

تیم پیکان دومین دیدار خود را با برد در لیگ برتر سپری کرد تا اولین تیم با دو برد در لیگ برتر باشد و شروع خوب خود را ادامه دهد. شاگردان ترکاشوند در این دیدار در سه ست متوالی موفق شدند حریف خود را شکست دهند. پیکانی ها در ست اول با دردسر کم و با نتیجه 25 بر 16 به برتری رسیدند اما در ست دوم کار این تیم سخت شد و رقابت دو تیم در نهایت با نتیجه 28 بر 26 به پایان رسید.

ست سوم اما باز هم با برتری پیکان همراه بود و این تیم توانست با نتیجه 25 بر 15 به پیروزی برسد تا برنده مقتدر این بازی باشد.

شهرداری گنبد 3 – شهرداری ارومیه صفر

گنبدی ها در دومین میزبانی، دومین برد خود را کسب کردند تا همچنان در مسیر موفقیت گام بردارند. شهرداری گنبد در این دیدار کار آسان تری نسبت به بازی هفته قبل خود داشت و توانست با نتیجه سه بر صفر برنده مسابقه باشد.

گنبدی ها در ست اول نمایش جذاب و نزدیکی داشتند و 25 بر 21 در نهایت موفق شدند برنده این ست باشند. در پایان این ست اما مقاومت تیم ارومیه ای شکست و شهرداری گنبد در ست های بعدی کار آسانی پیش رو داشت. ست دوم با نتیجه 25 بر 14 و ست سوم با نتیجه 25 بر 15 به پایان رسید تا به این ترتیب شهرداری گنبد به دومین برد و شهرداری ارومیه به دومین باخت خود دست پیدا کنند.

دورنای ارومیه یک – خاتم اردکان 3

دورنا در اولین میزبانی خود به مصاف خاتم اردکان رفت اما نتوانست در خانه به برتری دست پیدا کند. نماینده ارومیه در ست اول نمایش خوبی داشت اما قهرمان آسیا توانست با نتیجه 25 بر 23 و با نتیجه ای نزدیک برنده باشد. ست دوم نیز با پیروزی نماینده اردکان به پایان رسید و تیم جوان دورنای ارومیه با نتیجه 25 بر 21 برابر حریف پر ستاره خود شکست خورد.

ست سوم اما برای تیم میزبان بود و دورنا با حمایت نزدیک به هزار تماشاگر توانست در یک رقابت جذاب با نتیجه 28 بر 26 به برتری دست پیدا کند تا بازی به ست چهارم کشیده شود. ست چهارم اما دوباره با شروع خوب خاتم همراه شد و خاتم در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی رسید تا اولین برد خود را در دومین دیدار فصل رقم بزند.

فولاد سیرجان ایرانیان 3 – سایپا 2

دو تیم برنده هفته اول مسابقات در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند تا رقابت جذاب و نزدیکی را تجربه کنند. سایپا این بازی را بهتر آغاز کرد و با نتیجه 26 بر 24 به برتری رسید اما تیم میزبان در ست دوم نمایش بهتری داشت و با نتیجه 25 بر 23 پیروز میدان بود. رقابت جذاب دو تیم در ست های بعدی نیز ادامه پیدا کرد.

سیرجانی ها در ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 20 برنده شدند و در حالیکه می توانستند ست چهارم را به سود خود به پایان برسانند اما شاگردان پیمان اکبری با نتیجه 25 بر 23 به برتری رسید تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست پنجم این مسابقه تیم میزبان باز هم بهتر از حریف خود ظاهر شد و با نتیجه 15 بر 8 به برتری رسید تا دومین برد خود را جشن بگیرد.

شهرداری تبریز 2 – کاله مازندران 3

یکی از نزدیک ترین و جذاب ترین بازی های هفته در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد. شهرداری میزبان اولین حضور خود در لیگ امسال بود و توانست با نتیجه 25 بر 19 به برتری برسد. در ست دوم اما کاله نمایش به مراتب بهتری داشت و با نتیجه 25 بر 17 به برتری دست پیدا کرد.

ست سوم رقابت جذاب دو تیم ادامه پیدا کرد و در یک پر حادثه شهرداری تبریز با نتیجه 34 بر 32 به برد دست پیدا کرد تا بازی به ست چهارم برود. در ست چهارم این بار هم نوبت کاله بود تا به پیروزی برسد و با نتیجه 25 بر 22 برنده شد. بازی ست پنجم اما بسیار فوق العاده و جذاب بود. کاله که امتیازات را به خوبی جمع آوری کرده بود و فاصله کمی تا برد داشت، در نتیجه 14 بر 14 با حریف خود به تساوی رسید تا امتیازات پایانی جذاب و نزدیک دنبال شود. در نهایت اما این مسابقه جذاب در ست پنجم با نتیجه 22 بر 20 به سود کاله به پایان رسید تا کاله دومین برد فصل را کسب کند.

پیام مشهد – شهرداری ورامین

طولانی ترین بازی هفته با ست های بی پایان در مشهد بود. این دیدار جذاب با رقابت نزدیک دو تیم آغاز شد و تقریبا در اکثر امتیازات فاصله بسیار کمی با یکدیگر داشتند. ست اول مسابقه با نتیجه 25 بر 21 به سود مهمان ورامینی به پایان رسید. در ست دوم پیام با اختلاف حداقلی و با نتیجه 30 بر 28 به برتری رسید تا همه چیز به تساوی برسد. در ست بعدی باز هم نتیجه نزدیک بود و این بار ورامینی ها با نتیجه 33 بر 31 برنده شدند تا بازی به ست چهارم برود.

در ست چهارم این بار تیم مشهدی با نتیجه 25 بر 22 به برتری رسید و بازی را به ست چهارم کشاند. در ست پنجم نیز دو تیم رقابت جذابی داشتند و در نتیجه پیام با حساب 19 بر 17 به برتری رسید تا اولین برد خود را کسب کند.

در این هفته از مسابقات تیم شهروند اراک استراحت داشت.


انتهای پیام/