به گزارش پارس نیوز، 

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: خداراشکر شرایط خوبی داریم و زمین تمرین مان هم آماده شده و بازیکنان هم سطح خیلی خوبی دارند. صددرصد می‌توانیم عملکردمان در جام جهانی را در جام ملت‌های آسیا هم تکرار کنیم. تیم جوان و با استعدادی داریم و تلاش می‌کنیم، همانطور که در جام جهانی دل مردم را شاد کردیم، در جام ملت‌ها هم همین کار را انجام دهیم.

او افزود: تفاوت میان جام جهانی و جام ملت‌ها زیاد است. در جام جهانی بهترین تیم‌های دنیا حضور داشتند و مقابل آن‌ها بازی کردم، اما در آسیا فقط با بهترین‌های این قاره بازی می‌کنیم و فشار‌هایی که در جام جهانی بود را می‌توانیم کنترل کنیم. هر وظیفه‌ای را مربی از من بخواهد در زمین انجام می‌دهم.

آزمون ادامه داد: نحوه بازی در جام ملت‌های آسیا با صلاحدید مربی انجام می‌شود و همه بازیکنان تابع کارلوس کی روش هستند. می‌دانستیم که با درخشش مان در جام جهانی، انتظارات مردم از ما بالا می‌رود و کارمان سخت می‌‌شود اما امیدواریم انتظارات منطقی و سبب روحیه دادن به تیم شود. حضور مردم صددرصد به تیم کمک می‌کند، زیرا هواداران یار دوازدهم هستند و تلاش می‌کنیم تا با مردم، بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان و اردو‌ها بیان کرد: برای حضور در فینال جام ملت‌های آسیا باید امکانات بیشتری داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم، زیرا عراق، عربستان و... در حال انجام بازی‌های دوستانه مطلوبی هستند و خیلی خوب برای این مسابقات آماده می‌شوند. تیم ملی ایران بهترین بازیکنان آسیا را دارد و تلاش می‌کنیم به موفقیت برسیم.

وی در پایان گفت: زندگی در روسیه سخت است، چون در غربت زندگی می‌کنید، اما خانواده ام حضور دارند و همه چیز خوب است. تلاش می‌کنم تا درخششم را در عرصه باشگاهی برای تیم ملی هم تکرار کنم و باعث افتخار من است، زیرا سرباز کشورم هستم.


انتهای پیام/