به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با تساوی یک - یک مقابل السد قطر متوقف شد، اما با توجه به برتری یک بر صفر در خانه این تیم در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت توانست برای نخستین بار جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کرد.

ملی پوشانی که موفقیت پرسپولیس را ندیدند

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخاری ملی محسوب می‌شود و به همین دلیل حتی بسیاری از هواداران استقلال به عنوان رقیب سنتی شاگردان برانکو ایوانکوویچ فارغ از هرگونه کری‌ای که با طرفداران سرخ پوش دارند از اینکه پرسپولیس بالاتر از تمام تیم‌های عربی به چنین دست آوردی رسیده است خوشحال شدند.

بسیاری از مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی مدیران باشگاه‌های رقیب هم این موفقیت تاریخی را به پرسپولیسی‌ها تبریک گفتند، اما در میان سیل تبریک و تمجید‌ها یک نکته عجیب بدجوری توی ذوق می‌زد.

به غیر از علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی که به عنوان ۲ پرسپولیسی در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند، از جمع ۲۶ بازیکن دیگر تنها ۶ بازیکن صعود سرخ پوشان پایتخت کشورمان به فینال لیگ قهرمانان را در صفحه اینستاگرامشان تبریک گفتند و سایر نفرات واکنشی به این اتفاق بزرگ نداشتند.

صادق محرمی، رامین رضائیان، مهدی طارمی، سردار آزمون، محمدرضا خانزاده و مهدی ترابی ۶ بازیکنی هستند که با انتشار استوری در صفحه مجازی خود نخستین حضور پرسولیس را در فینال لیگ قهرمانان تبریک گفتند. از این جمع رضائیان، محرمی، طارمی، خانزاده سابقه بازی و سردار هم سابقه حضور در تمرینات پرسپولیس را دارند و قرار است مهدی ترابی هم از نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود. موضوع جالب اینجا است که وحید امیری، هافبک فعلی ترابوزان اسپور ترکیه که یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود هم هیچ پستی درباره این افتخار تیم سابقش منتشر نکرد.

ملی پوشانی که موفقیت پرسپولیس را ندیدند

بازیکنانی مانند امیر عابدزاده و کریم انصاری فرد که سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند و حتی نفراتی مانند مرتضی پورعلی گنجی، رشید مظاهری، میلاد محمدی و اشکان دژاگه که بار‌ها از تمایلشان به تیم پرسپولیس صحبت کرده اند به خود زحمت انتشار یک استوری تبریک به بازیکنان و هواداران این تیم را ندادند.

انتظار می‌رفت دست کم مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان‌های اول و سوم تیم ملی با منتشر کردن یک استوری در این جشن ملی شریک شوند، اما واقعیت اینست حتی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم کوچک‌ترین واکنشی به این دست آورد نشان نداد و کانال رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران هم از منتشر کردن یک تبریک ساده خودداری کرد. با توجه به سابقه درگیری‌های کی روش و برانکو ایوانکوویچ بسیاری از هواداران پرسپولیس اقدام اخیر برخی ملی پوشان کشورمان را با این امر بی ارتباط نمی‌دانند.

انتهای پیام/