به گزارش پارس نیوز، پرسپولیس برگ تازه ای در تاریخ باشگاهش بعد از اولین صعود به فینال آسیا ثبت کرد. آنها که فصل گذشته و در این مرحله با اتفاقاتی عجیب در نهایت شانس تجربه فینال را از دست داده بودند، اینبار در یکی از سخت‌ترین فصول باشگاهی خود توانستند یک اتفاق تاریخی را رقم بزنند؛ صعود به فینال با دستان خالی برانکو.

 


کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این بازی خاطره انگیز اما جو فوق العاده‌ای در استادیوم خانگی و محل تمرین آنها شکل گرفت، طرفدارانی که با ادوات شادی خود روی سکوها حضور یافته بودند و به شدت بازیکنان را تشویق می‌کردند و البته یک مهمان ویژه هم داشتند؛ ستاره نیم فصل آینده آنها (سروش رفیعی) نیز به تمرین اضافه شده بود.


برانکو نیز سرمست از این پیروزی با رویی خوش پیش از همه به حاضران در محل تمرین این صعود را تبریک می‌گفت و در پاسخ به این ستایش شاگردانش که گفته بودند باید مجسمه او ساخته شود اعلام کرد بازیکنانش بیش از همه شایسته حمایت و تشکر هستند.

 


با ورود بازیکنان به زمین اوج تشویق روی سکوها شکل گرفت و بیش از همه برانکو مورد توجه نزدیک به ۵۰۰ هوادار روی سکوها بود. آنها با حضور در نزدیکی هواداران از ابراز لطف‌شان تشکر کردند و بعد از اینکه سوت آغاز تمرین زده شد اولین شیطنت‌شان سرنگون کردن مارکو، بدنساز تیم بود. حمله بازیکنان پرسپولیس به این بدنساز جوان با کندن و پرت کردن کتانی‌هایش به سمت مختلف زمین همراه شد و در ادامه آنها مسرور از صعود به فینال و پیروزی تاریخی خود اینچنین ژست پیروزمندانه خود را ثبت کردند؛ آنها در برهه‌ای که باشگاه سخت‌ترین روزهای خود را بعد محرومیت پشت سر می‌گذارد و در مصاف با رقبای قدرتمندش شرایط سخت‌تری دارد یک موفقیت تاریخی را جشن می‌گیرند و مطمئنا این ژست‌های پیروزمندانه حق‌شان است.