به گزارش پارس نیوز، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران فرهیخته و بزرگ پرسپولیس و تمام عواملی که در صعود نماینده فوتبال ایران به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شرکت داشتند، تشکر و قدادنی کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

باشگاه  پرسپولیس، افتخار دارد از تمام عوامل دست اندرکار در موفقیت نماینده فوتبال ایران قدردانی و تشکر کند.

بی‌تردید این صعود و موفقیت در کنار همت و غیرت بازیکنان، درایت و تدبیر کادر فنی به ویژه برانکو ایوانکوویچ و حضور پر شور و شگفت‌انگیز هواداران، مرهون زحمات و تلاش‌های عوامل بسیار دیگری نیز بود.

وزارت ورزش و جوانان، پیشکسوتان پرسپولیس، شرکت ایرانسل، اسپانسر باشگاه، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، رسانه‌های گروهی و کارکنان باشگاه همگی در این موفقیت سهیم هستند. همچنین تقدیر می‌کنیم از نهادهای مختلفی که در برگزاری مسابقات نقش دارند و برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که می‌تواند قدرت برنامه‌ریزی و تدارکاتی کشورمان را به تصویر بکشد، تلاشی پیگیر انجام می‌دهند.

پرسپولیس برای اینکه نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد با دشواری‌ها و سختی‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است که در این روزهای شادمانی، نیازی به یادآوری آنها نیست. در این مسیر، قدردانی ویژه، از هواداران به عنوان سرمایه‌های راستین پرطرفدارترین تیم قاره است.

در بازی برگشت برابر السد، شرمنده هواداران پرشماری شدیم که به دلیل محدودیت ظرفیت ورزشگاه با وجود اشتیاق برای حضور در آزادی، این امکان برای ایشان فراهم نشد. افتخار می‌کنیم به این هواداران عزیز که عظمت و صلابت آنها، حریف را به زانو در آورد و یک صدا بدون وقفه به تشویق بازیکنان تیم خودشان پرداختند.

باور داریم انرژی و دعای خیر آنها در هر نقطه‌ای از ایران و جهان که باشند یار و یاور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود که با تعصبی مثال زدنی به عشق شادی آنها تلاش می‌کنند.

خدا را شاکریم که توانستیم دل مردم ایران را در اقصی نقاط جهان شاد نماییم.