به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پس از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ۲ موضوع برای ما تعیین کننده است. در ابتدا بازیکنان که قلبشان را در زمین گذاشتند و به واقع بیشترین استحقاق پیروزی را داشتند. دوم هواداران پرشور و عزیزمان که دیدید زمانی که یک گل از السد عقب افتادیم با چه شور و شوقی حمایت و تشویقشان را ادامه دادند تا به نتیجه برسیم.

برانکو: بازیکنانم قلبشان را در زمین گذاشتند/ نتیجه‌ای تاریخی مقابل السدقطر رقم زدیم

اگر این نتیجه تاریخی رقم نمی‌خورد برای بازیکنان و هوادارانمان غمگین می‌شدم

او ادامه داد: اگر این نتیجه تاریخی را رقم نمی‌زدیم برای هواداران و بازیکنان عزیزمان غمگین می‌شدم. فینال لیگ قهرمانان نیازی به صحبت ندارد و به واقع از زحمت بازیکنانم و نتایجی که کسب کردند بسیار خوشحالم. آن‌ها منضبط بودند و تمام احساساتشان را کنترل کردند.

به بازیکنانم می‌گویم جای درد گرفتن پایتان باید سر شما درد بگیرد

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: همیشه به بازیکنانم می‌گویم پس از بازی جای اینکه پایتان درد بگیرد باید سرتان درد بگیرد. آن‌ها جایزه شان را گرفتند. حرکت‌های شگفت انگیز علیرضا بیرانوند را هم در موقعیت‌های مختلف دیدید به ویژه واکنش آخرش مقابل ژاوی هرناندز. در نیمه نهایی همه باید خوب بازی کنند و یک بار دیگر به خواست، میل و اراده بازیکنانم تبریک می‌گویم.

برانکو: بازیکنانم قلبشان را در زمین گذاشتند/ نتیجه‌ای تاریخی مقابل السدقطر رقم زدیم

همیشه می‌گویم باید از بازیکنانم قدردانی شود

برانکو با اشاره به جو ورزشگاه آزادی تصریح کرد: آنچه همیشه می‌گویم قدردانی از بازیکنانم است و یک بار دیگر از هوادارانمان به دلیل جو خوبی که ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. یک بار دیگر نشان دادیم فوتبال برای هواداران بازی می‌شود و باز هم از مدیران باشگاه و تمام افرادی که کمک کردند به این نتیجه شگفت آور برسیم تشکر می‌کنم. یک بار دیگر به بیرانوند برای انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین تبریک می‌گویم، اما ناعادلانه است که به تمام بازیکنانم تبریک نگویم.

ما هم مانند السد شانس گلزنی داشتیم و با لیاقت به فینال رفتیم

او درباره درصد مالکیت توپ پایین‌تر پرسپولیس نسبت به السد گفت: السد تیمی بسیار عالی است و بازیکنانی مانند ژاوی، گابی، بونجاح و مدافع کره‌ای دارد که زمانی بهترین بازیکنان جهان بودند. اگر بخواهیم درباره آمار صحبت کنیم باید بگویم آیا از آمار جام جهانی اطلاع دارید. فرانسوی‌ها قهرمان جهان شدند، اما در آمار از سطح میانگین هم پایین‌تر بودند. آمار یک موضوع نسبی و فرضی است. همانگونه که السد شانس گلزنی داشت ما هم شانس گلزنی داشتیم و این فوتبال است. با لیاقت به فینال می‌رویم چراکه در هر ۲ بازی نتایج بهتری گرفتیم.

برای ما تفاوتی ندارد در فینال با تیم ژاپنی بازی کنیم یا کره‌ای

برانکو درباره اینکه ترجیح می‌دهد پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن برود یا سوون سامسونگ کره جنوبی بیان کرد: برای ما این موضوع تفاوتی ندارد چرا که هر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی تیم‌هایی عالی هستند که لیاقت حضور در فینال را دارند. سبک و روش بازی تیم‌های کره‌ای و ژاپنی شبیه هم است، اما انتظار دارم در بازی فینال بهتر از آنچه که الان هستیم باشیم.

برانکو: بازیکنانم قلبشان را در زمین گذاشتند/ نتیجه‌ای تاریخی مقابل السدقطر رقم زدیم

برای قهرمانی در لیگ قهرمانان پاداش ویژه‌ای می‌گیرم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا ابتدای حضورش در پرسپولیس تصور می‌کرد آن تیم بحران زاده بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت: در قرارداد من بندی برای پاداش ویژه در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و با این موضوع همه چیز را گفتم. به بازیکنان و همکارانم اعتماد کامل داشتم.


انتهای پیام/